Íme az európai Honda CR-V

2012. július 19. (csütörtök)

A legnagyobb meglepetés a Honda CR-V európai változatával kapcsolatban, hogy az 1,6-os dízellel is elérhető lesz.

Mik ezek?

X

A sorban látható gombokkal a webes közösségi hálózatokon - iWiW, Facebook - fejezheted ki egy kattintással tetszésedet vagy oszthatod meg a cikkel kapcsolatos véleményedet ismerőseiddel.

Like gomb "Tetszik" / "Like" gomb. Ezzel a gombbal a Facebookon fejezheted ki tetszésedet a cikkel kapcsolatban - üzenőfaladon egyszerűen csak annyi jelenik meg, hogy kedveled ezt a cikket. Ha most éppen be vagy jelentkezve a Facebookra, akkor azt is látod, hogy ismerőseid közül valakinek tetszett-e már ez az írás. Ha nem vagy bejelentkezve, a gomb megnyomása után ezt egyszerűen megteheted. (Ez a gomb tényleg csak egy szimpla tetszésnyilvánítás - ha a cikkel kapcsolatban egyből véleményt is megosztanál, akkor használd a cikk alatti szürke hátterű sorban található "Facebook" feliratot.)

Megosztás az iWiW-en! gomb "Megosztás az iWiW-en" gomb. Ezzel a gombbal a legnépszerűbb magyar közösségi oldalon, az iWiW-en tudsz tartalmat megosztani. A felugró ablakban beírhatod véleményedet is, és ha épp nem vagy bejelentkezve, egyben azt is megteheted.

Korábban már megismerhettük a Honda CR-V japán és észak-amerikai változatát, most pedig itt vannak az első fényképek és információk az európai változatról. Mi az angliai Swindonból kapjuk majd az autókat.

A cikk a hirdetés után folytatódik

Van néhány eltérés a karosszérián a többi kontinensen kapható CR-V-hez képest, például kicsit módosítottak az első lökhárítón, a fényszóróba LED-es nappali menetfényt helyeztek el, és szintén LED-es a hátsó lámpa. Új formájúak a külső tükrök, amelyekben az oldalsó irányjelzőt is elhelyezték, és Európában egyedi az antenna kialakítása is.

A karosszéria hossza 5 mm-rel, magassága 30 mm-rel csökkent az elődhöz képest, de a belső tér mérete nem változott. A csomagtér alaphelyzetben 589 literes, a hátsó ülések ledöntésével 1648 literesre bővíthető – utóbbi érték 148 literrel több az aktuális modellnél. A raktér hosszát 140 mm-rel nyújtották meg, a rakodóperem 2,5 centivel került lejjebb. Az európai ügyfelek motoros csomagtértető-mozgatást is kérhetnek.

A kezdeti motorkínálat a jelenlegi erőforrásokra korlátozódik, a 2,0 literes benzines négyhengerest továbbfejlesztették, teljesítménye 150-ről 155 lóerőre emelkedett, miközben csökkent a fogyasztás, és az új generációban csak elsőkerékhajtással is választható lesz majd ez a motor. A 2,2 literes i-DTEC dízel 150 lóerővel és 350 Nm-es nyomatékkal folytatja, a szabványos átlag a kézi váltós modellnél 10 százalékkal csökken. Pár hónappal az idei év végére tervezett piaci bevezetést követően az új 1,6-os Honda dízellel is választható lesz a CR-V, a 120 lóerős és 300 Nm nyomatékú erőforrással szenzációsan alacsony fogyasztást ér el majd az autó, pontos értéket – a 3,8 l/100 km-es átlag egyelőre csak pletyka –majd a Párizsi Autószalonon megtartott bemutató alkalmával tudunk majd meg. Az összkerékhajtást is továbbfejlesztették, az eddig automatikusan kapcsolódó összkerékhajtás az új generációs Honda CR-V-ben már elektronikusan vezérelt központi differenciálművet kap.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!
Tetszett a cikk? Ossza meg! iWiW Facebook Twitter

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Íme az európai Honda CR-V

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2014/7-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Extra: 50 éves a Skoda 1000 MB, Tuning: Skoda S100
  • Teszt: Seat Leon ST 1.4 TSI, Dacia Logan MCV 1.5 dCi, Toyota Auris Sports Tourer HSD, Toyota Corolla 1.6 CVT, Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI, BMW X5 xDrive30d, Honda CB500X és Honda VFR1200X
  • Vezettük: Audi S1 és Audi S3 Cabriolet, Porsche 911 Targa 4 és 4S
  • Tanácsadó: Autók tavaszi karbantartása

Aktuális: Auto Bild 2014. április

Autó-Motor aktuális címlap
  • Design Award 2014 – szavazzon, melyik autó tetszik a legjobban Önnek!
  • Nyári abroncsok összehasonlítása 225/50 R17-es méretben
  • Vezettük: Mini Cooper S, Seat Leon Cupra, Mercedes C-osztály, Porsche Macan
  • Kompakt szabadidő-autók összehasonlítása: Hyundai ix35, Mitsubishi ASX, ©koda Yeti, Volkswagen Tiguan
  • 100 000 km: Mini Cooper SD Countryman

Időjárás

Budapest

erősen felhős
23 °C
12 °C

Kiemelt témák - Autó-Motor.HU

Kémfotó | Frankfurt 2011 | F1 | Videó | Veterán | Youngtimer | Veterán Autó-Motor | Mikor mi jön?