Íme az európai Honda CR-V

2012. július 19. (csütörtök)

A legnagyobb meglepetés a Honda CR-V európai változatával kapcsolatban, hogy az 1,6-os dízellel is elérhető lesz.

Mik ezek?

X

A sorban látható gombokkal a webes közösségi hálózatokon - Facebook - fejezheted ki egy kattintással tetszésedet vagy oszthatod meg a cikkel kapcsolatos véleményedet ismerőseiddel.

Like gomb "Tetszik" / "Like" gomb. Ezzel a gombbal a Facebookon fejezheted ki tetszésedet a cikkel kapcsolatban - üzenőfaladon egyszerűen csak annyi jelenik meg, hogy kedveled ezt a cikket. Ha most éppen be vagy jelentkezve a Facebookra, akkor azt is látod, hogy ismerőseid közül valakinek tetszett-e már ez az írás. Ha nem vagy bejelentkezve, a gomb megnyomása után ezt egyszerűen megteheted. (Ez a gomb tényleg csak egy szimpla tetszésnyilvánítás - ha a cikkel kapcsolatban egyből véleményt is megosztanál, akkor használd a cikk alatti szürke hátterű sorban található "Facebook" feliratot.)

Korábban már megismerhettük a Honda CR-V japán és észak-amerikai változatát, most pedig itt vannak az első fényképek és információk az európai változatról. Mi az angliai Swindonból kapjuk majd az autókat.


Van néhány eltérés a karosszérián a többi kontinensen kapható CR-V-hez képest, például kicsit módosítottak az első lökhárítón, a fényszóróba LED-es nappali menetfényt helyeztek el, és szintén LED-es a hátsó lámpa. Új formájúak a külső tükrök, amelyekben az oldalsó irányjelzőt is elhelyezték, és Európában egyedi az antenna kialakítása is.

A karosszéria hossza 5 mm-rel, magassága 30 mm-rel csökkent az elődhöz képest, de a belső tér mérete nem változott. A csomagtér alaphelyzetben 589 literes, a hátsó ülések ledöntésével 1648 literesre bővíthető – utóbbi érték 148 literrel több az aktuális modellnél. A raktér hosszát 140 mm-rel nyújtották meg, a rakodóperem 2,5 centivel került lejjebb. Az európai ügyfelek motoros csomagtértető-mozgatást is kérhetnek.

A kezdeti motorkínálat a jelenlegi erőforrásokra korlátozódik, a 2,0 literes benzines négyhengerest továbbfejlesztették, teljesítménye 150-ről 155 lóerőre emelkedett, miközben csökkent a fogyasztás, és az új generációban csak elsőkerékhajtással is választható lesz majd ez a motor. A 2,2 literes i-DTEC dízel 150 lóerővel és 350 Nm-es nyomatékkal folytatja, a szabványos átlag a kézi váltós modellnél 10 százalékkal csökken. Pár hónappal az idei év végére tervezett piaci bevezetést követően az új 1,6-os Honda dízellel is választható lesz a CR-V, a 120 lóerős és 300 Nm nyomatékú erőforrással szenzációsan alacsony fogyasztást ér el majd az autó, pontos értéket – a 3,8 l/100 km-es átlag egyelőre csak pletyka –majd a Párizsi Autószalonon megtartott bemutató alkalmával tudunk majd meg. Az összkerékhajtást is továbbfejlesztették, az eddig automatikusan kapcsolódó összkerékhajtás az új generációs Honda CR-V-ben már elektronikusan vezérelt központi differenciálművet kap.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!
Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Íme az európai Honda CR-V

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2014/23-24-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Vezettük: Suzuki Vitara, Audi RS 5 Coupé, Iveco Daily 35 S Electric, Renault Trucks áruterítő tehergépjárművek, Harley-Davidson Fat Bob
  • Teszt: Renault Twingo 0.9 TCe, Toyota Yaris Hybrid és Yaris 1.4 D-4D, Audi TT Coupé 2.0 TFSI quattro S tronic, BMW M4 DKG, Mazda6 G165 és Mazda3 Sport G165, Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDi 180 EAT6, Opel Vivaro 1.6 TwinTurbo CDTI 140, Iveco Stralis Hi-Way Euro 6
  • Időszerű: 2015-ös importőri tervek, aktivitások

Időjárás

Budapest

szitálás
9 °C
1 °C

Kiemelt témák - Autó-Motor.HU

Kémfotó | Frankfurt 2011 | F1 | Videó | Veterán | Youngtimer | Veterán Autó-Motor | Mikor mi jön?