A jelenlegi helyzetben nem igazán tudni, megkoronázza-e a közeljövőben a Phaeton második generációja a Volkswagen márka kínálatát, a tervek szerint akkumulátoros-elektromos luxusautó ideális lenne a TDI-botrány miatt megtépázott márkaimázs javítása szempontjából, de nagyon drága az autó, úgyhogy semmit nem vehetünk biztosra. Kínában addig is elkészítették a márka zászlóshajóját, ami nem más, mint a Passat egy új felszereltsége.

A Shanghai Automotive Industry Group-pal közös VW-leányvállalat kínálatában jelenik meg hamarosan a Passat Flagship felszereltsége, amely kívülről egy, még több krómot tartalmazó hűtőrácsról ismerhető fel a legkönnyebben, hasonlót használ az észak-amerikai Passat is, csak ott nem terjed ki a krómkeret a fényszórókra. Hogy senki ne tévedjen, a két első sárvédőn elhelyezik a Flagship feliratot is, és csak itt választhatóan a kétszínű, 18 colos felnik.

Az utastérben is vannak változások a hétköznapi Passathoz képest, leginkább az, hogy mindenfelé vékony krómcsíkot helyeztek el, még a kormányt is áttervezték annak érdekében, hogy oda is jusson a csillogó díszből. Amúgy extrák nincsenek, hiszen alapáron minden benne van az autóban: légtisztító-berendezés (Kínában ez szó szerint létfontosságú), első-hátsó ülésfűtés, szellőztethető első ülések, változó lengéscsillapítás, sávelhagyás-figyelő, elektromos nyitású csomagtérfedél. Van egy exkluzív elem is: az első ülések támlájából kihajtható fa asztallap.

A csomagtérfedélen olvasható 380 TSI felirat Kínában a 2,0 literes, 220 lóerős TSI-motor jelölése, ezen kívül az 1,4 literes TSI (150 LE), az 1,8 literes TSI (160 vagy 180 LE) és a kínálatot megkoronázó, 3,0 literes V6-os szívómotor (250 LE) lesz választható, azaz a SAIC-VW által az új Passathoz kínált összes motorral kérhető a Flagship felszereltség.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!