Hű maradt a Detroitban bemutatott tanulmányhoz a Lincoln MKZ szériaváltozata, eltérést mindössze a kilincsek, a külső tükrök és a csomagtérfedél jelenti. Nem csak karosszériájában, de műszakilag is különbözik egy kicsit a padlólemeztárs Mondeotól az autó, az USA-ban csak ehhez lesz elérhető az elektronikusan vezérelt lengéscsillapítás, vagy a hatalmas méretű nyitható üvegtető.

Nem is beszélve arról, hogy a Lincoln MKZ akár hathengeres erőforrással is választható. Az alapváltozatban a 2,0 literes EcoBoost dolgozik 240 lóerős teljesítménnyel, ezen kívül kérhető 300 lóerős 3,7 literes V6-os, vagy hibrid hajtás, utóbbi esetén 2,0 literes Atkinson ciklus szerint működő benzines és elektromotor kombinációja állítja elő a 188 lóerős rendszerteljesítményt.

A hibrid CVT váltót és elsőkerékhajtást kap, a két másik motor hatfokozatú automatát, és első- vagy opcionális összkerékhajtást. Az automata váltót nem előválasztókarral, hanem a középkonzol bal oldalán elhelyezett érintőkapcsoló-sorral lehet vezérelni.

A Lincoln MKZ esetén alapfelszerelés az aktív zajcsökkentés, a távirányítós motorindítás, az LCD-műszeregység, a MyLincoln kommunikációs berendezés. Mivel Európában a Ford Mondeo-nak nem lesz luxus testvére, mifelénk extraként elérhető lesz a változó lengéscsillapítás, az üvegtető sajnos az eltérő tetővonal okán kimarad, ahogy a V6-osra se számíthatunk.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!