Hosszú évtizedek óta ragaszkodik a Porsche a 911-es jellegzetes sziluettjéhez, ennek megfelelően a Frankfurtban bemutatkozó legújabb generáció se próbál szembeszállni a hagyományokkal. A részleteket azonban egy kicsit átrajzolták.

Maradt az ovális fényszóró, amelyben vízszintesen választják el a vetítőlencséket, a nappali menetfény a szélső légbeömlők peremén kaptak helyet. Hátul az eddiginél karcsúbb, LED-es lámpákat találunk, a legjelentősebb változás a tengelytávolság és az egész autó hosszának megnyújtása, előbbi 2450 mm, utóbbi 4491 mm. A karosszéria 1808 mm széles és 1290 mm magas. Az utastérben is minden maradt a régiben, annyi különbséggel, hogy a középkonzol helyét egy hatalmas képernyő vette át, a kapcsolók pedig a váltókar elé és mögé költöztek át.

A 911 Carrera S 4,5 másodperc alatt gyorsul 100-ra – ideális körülmények között, PDK váltóval könnyen reprodukálható lesz A 911 Carrera S 4,5 másodperc alatt gyorsul 100-ra – ideális körülmények között, PDK váltóval könnyen reprodukálható lesz

Az alapváltozatban dolgozó 3,4 literes, hathengeres boxermotor teljesítménye 350 lóerőre (380 Nm) emelkedett, a Carrera S 3,8 literes boxere kereken 400 lóerős –a fotókon utóbbi modell látható, 20 colos felnikkel. Ezek mögött az előző 911 Turbo fékjeit találjuk szériában. Világújdonságként az alapváltozatban hétfokozatú, kézi kapcsolású váltót találunk, a feláras PDK is ennyi előremeneteli fokozattal rendelkezik. Később lesz hibrid hajtású 911-es is, abból azonban hiányozni fog a versenyautóban használt, lendkerekes energiatároló, lítium-ion akkumulátort fog használni.

Keskenyebb, és LED-es lámpák teszik felismerhetővé a 991-es gyári kóddal rendelkező Porsche 911-est Keskenyebb, és LED-es lámpák teszik felismerhetővé a 991-es gyári kóddal rendelkező Porsche 911-est