Ilyen egy BMW, ha minden jót kihagynak belőle

2012. szeptember 14. (péntek)

Párizsban mutatkozik be a BMW Active Tourer Concept, az elsőkerekes autó előzetese.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

A következő Mini számára készített padlólemezt saját célra is felhasználja majd a BMW, aminek eredménye egy olyan autó, amiről minden elmondható, ami eddig nem volt igaz egy BMW-re: elsőkerékhajtású, háromhengeres, egyterű.


Egészen pontosan a Kecskeméten is gyártott Mercedes B-osztály fő ellenfelének szánják a jövőre sorozatgyártású formában is bemutatkozó autót, amelynek karosszéria 4350 (4359) mm hosszú, szélessége 1834 (1786) mm, magassága 1560 (1557) mm, a tengelytávolság 2670 (2699) mm – zárójelben a Mercedes vonatkozó adatai.

A forma már véglegesnek tekinthető, eltekintve az ebben az osztályban extrém, 20 colos felniktől, az utastér azonban sokat veszít még különleges kialakításából. Szolidabb színek, formák lesznek majd bent, az üvegtető feláras lesz, de a 40/20/40 arányban osztott hátsó ülés várhatóan széria lesz.

Ami még biztos változik, az a hajtás. A tanulmánynál az új fejlesztésű, 1,5 literes háromhengeres benzinmotort elektromotorral kombinálva, eDrive fantázianevű hibrid hajtásként építették be, a 190 lóerőt meghaladó rendszerteljesítmény kevesebb, mint nyolc másodperces 100-as sprintet teszt lehetővé, miközben 2,5 l/100 km alatt marad a szabványos átlag. Utóbbiban nagy szerepet játszik, hogy a lítium-ion akkumulátorban nagyjából 30 km megtételére elegendő energiát lehet tárolni. A Plug-In Hybrid egészen biztosan nem lesz elérhető rögtön a piacra dobás idején, ami a jövő év végére várható.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Ilyen egy BMW, ha minden jót kihagynak belőle

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2015/14/15-ös számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Vezettük: Honda HR-V, Tesla Model S P85D, BMW X5 xDrive40e
  • Bemutató: Audi A4, Renault Talisman
  • Vezetéstámogató újdonságok
  • Teszt: Suzuki Vitara 1.6 DDis AllGrip, Yamaha MT-09
  • Haszonjármű-melléklet: Fiat Dobló Cargo 1.6 Multijet, Iveco Daily Hi-Matic, Volkswagen T6, EvoPro Modulo Electric, Renault Trucks alternatív hajtásrendszerek
  • Használt autó: Iveco Daily autószállító

Időjárás

Budapest

szitálás
22 °C
17 °C

Kiemelt témák - Autó-Motor.HU

Kémfotó | Frankfurt 2011 | F1 | Videó | Veterán | Youngtimer | Veterán Autó-Motor | Mikor mi jön?

Autómotor Piactér