Az indiai adórendszer miatt népszerűek a 4 méternél rövidebb modellek, amelyek között meglepő sikerrel szerepel a Maruti Ignis, amelyet a Nexa prémium-kereskedéseiben árul a Suzuki, borsos áron. Talán ez az üzleti lehetőség csábítja a Tatát ebbe a piaci szegmensbe, legalábbis erről árulkodik a Genfben bemutatott H2X tanulmány.

Az Alpha padlólemezre felépített ötajtós karosszéria 384 cm hosszú, 182 cm széles, 163 cm magas, a tengelytávolság pedig 245 cm – a hatalmas méretű kerekeknek is helyet kellett szorítani. Az utastérben szélesvásznú képernyők jelentik a kapcsolatot az ember és a gép között. A hírek szerint jövőre dobják majd piacra a Tata H2X szériaváltozatát, amely a szegmens élére tör majd rögtön, és idővel akkumulátoros-elektromos változatban is kínálni fogják.