Idő előtt: Seat Toledo

2012. június 18. (hétfő)

Kémfotók helyett a hivatalos információk láttak napvilágot idő előtt a Seat Toledo kapcsán.

Mik ezek?

X

A sorban látható gombokkal a webes közösségi hálózatokon - Facebook - fejezheted ki egy kattintással tetszésedet vagy oszthatod meg a cikkel kapcsolatos véleményedet ismerőseiddel.

Like gomb "Tetszik" / "Like" gomb. Ezzel a gombbal a Facebookon fejezheted ki tetszésedet a cikkel kapcsolatban - üzenőfaladon egyszerűen csak annyi jelenik meg, hogy kedveled ezt a cikket. Ha most éppen be vagy jelentkezve a Facebookra, akkor azt is látod, hogy ismerőseid közül valakinek tetszett-e már ez az írás. Ha nem vagy bejelentkezve, a gomb megnyomása után ezt egyszerűen megteheted. (Ez a gomb tényleg csak egy szimpla tetszésnyilvánítás - ha a cikkel kapcsolatban egyből véleményt is megosztanál, akkor használd a cikk alatti szürke hátterű sorban található "Facebook" feliratot.)

Hivatalosan csak kedden leplezik le az új Seat Toledót, testvérmodelljével, a ©koda Rapid-dal egyetemben, ebből azonban nem lesz semmi. Utóbbiról készültek már álcázás nélküli kémfotók, előbbiről meg idő előtt napvilágot láttak a legfontosabb információk és maguk a sajtófotók is.


A spanyol autó sokkal jobban hű maradt a tanulmány változatához, mint a cseh, amire azért erősen hasonlít. Hiába az egyedi megjelenés az A oszlop előtt és a hátfalon, oldalról nézve nagyon is látszik a közös származás. Ez annyiból nem zavarja a konszern stratégáit, hogy a Rapiddal inkább Európát akarják meghódítani, míg a Toledóval a spanyolok legújabb piacán, Kínában akarnak sikeresek lenni, ezért nem fognak azon bánkódni, ha mifelénk inkább a cseh megfelelőt vásárolják.

 

Méretben és teljesítményben ott kezd az új Toledo, ahol az első generáció 1991. májusában, csak épp a forma lett aktuálisabb, és az erőforrások lökettérfogata csökkent. A csomagtér fél köbméteres, hatalmas hátsó ajtón át lehet hozzáférni, a 75 lóerőt már nem 1,6 literből, hanem 1,2-ből hozzák ki, és a dízel is kisebb lett 0,3 literrel.

 

A motorkínálat kezdetben kéttagú, 1 benzines és 1 dízel van, összesen ötféle teljesítménnyel. A forgalmazás megindulásakor, 2012 végén az 1.2 TSI benzines turbómotor 75, 85 és 105 lóerős teljesítménnyel lesz választható, míg az 1.6 TDI 90 lóerővel jelenti az egyedüli dízelt. De nem kell sokat várni a 105 lóerős 1.6 TDI-re, hiszen az 2013 első negyedévében már elérhető lesz. A nagyobb teljesítményű erőforrásokhoz hétfokozatú, dupla kuplungos váltó is kérhető.

 

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Idő előtt: Seat Toledo

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 2 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK
időrend: növekvő | csökkenő
  • 2. szalaiadamlg 2012. június 19. 09:48

    :)

  • Jelentem a moderátornak!

    X

    Idő előtt: Seat Toledo


    :)

    Biztonsági kód
    A fenti képen látható ellenőrzőkód:

  • 1. szalaiadamlg 2012. június 18. 11:46

    "Az OLASZ autó sokkal jobban hű maradt a tanulmány változatához, mint a cseh, amire azért erősen hasonlít"

    Olasz?? khmm valamiről lemaradtam?
    espanyol? nemde?

  • Jelentem a moderátornak!

    X

    Idő előtt: Seat Toledo


    "Az OLASZ autó sokkal jobban hű maradt a tanulmány változatához, mint a cseh, amire azért erősen hasonlít"

    Olasz?? khmm valamiről lemaradtam?
    espanyol? nemde?

    Biztonsági kód
    A fenti képen látható ellenőrzőkód:

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2014/19-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Vezettük: Peugeot 508, Lexus NX 300h, Volkswagen Touareg
  • Teszt: Jaguar XF 2.2D
  • HASZONJÁRMŰ-MELLÉKLET: Volkswagen Amarok-túra: Montenegro–Albánia, Teszt: Peugeot Boxer, Ford Transit Jumbo, Renault Master, Mercedes-Benz V 250 BlueTec, Landini 7-215
  • Tuning: Brabus Mercedes-Benz Sprinter

Időjárás

Budapest

szitálás
11 °C
6 °C

Kiemelt témák - Autó-Motor.HU

Kémfotó | Frankfurt 2011 | F1 | Videó | Veterán | Youngtimer | Veterán Autó-Motor | Mikor mi jön?