Hamarosan várható a Porsche 911 GT3 RS hivatalos leleplezése, addig is itt vannak az első hivatalos ábrázolások, amelyek a védjegyhivatalból származnak és a brit Car Magazine adta közre őket. Azonban a reménybeli vásárlóknak még egy kicsit türelemmel kell lenniük, 2015 előtt nem kerül a kereskedésekbe az autó.

Most nem egyszerűen csak egy még jobban kihegyezett GT3-asról van szó, hanem egy majdnem teljesen új autóról. Ami már majdnem versenyautó. Ott látjuk a masszív bukókeretet a hátsó ülések helyén, a tetőlemezen lévő púpok azért vannak, hogy megnöveljék a fejtér méretét – még nagyra nőtt sofőrök is kényelmesen tudjanak bukósisakkal a fejükön ülni és ügyködni.

Alaposan átalakították az orr megjelenését is, nem csak az első lökhárító új, a csomagtérfedélre is került két karaktervonal, amelyeknek hála az a tetőlemezre hasonlít. A sárvédőkön a kerekek mögé szellőzőnyílásokat vágtak, ami nem a fék hűtését szolgálja, hanem a levegőt a kerékjáratokból kiengedve diffúzorként szorítja le az aszfaltra a kocsi elejét.

A hajtásról per pillanat még nincs sok információ, annyi biztos, hogy alapáron kapja a 7 fokozatú, dupla kuplungos váltót a Porsche 911 GT3 RS, amelybe szívó boxermotor haj be – ezzel kapcsolatban 500 lóerőt is emlegetnek, de biztosat csak a hivatalos bemutatót követően tudunk majd. Hogy erre mikor kerül sor, még nem tudni. Ezúttal biztosra mennek a fejlesztőmérnökök, nem akarnak még egy motorcsere-fiaskót, mint a normál GT3-as esetén.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!