Németországban láttak először napvilágot a felfrissített BMW M5-ös képei, ráadásul a lehető leghivatalosabb forrásból, a gyári ügyfél-weboldalon lévő konfigurátorban bukkant fel az autó, amelyet aztán rövid úton újra visszacseréltek a régi típusra.

Nem mintha olyan nagy titkolnivaló lenne az autón, kívül mindössze az enyhén megváltozott hűtőrács-betét jelenti az eltérést az eddigihez képest, még csak a felnit se cserélték le az új modellév kedvéért, az első és a hátsó lökhárító is változatlan.

Az utastérrel kapcsolatban is meglepően rövid a változások listája: új kormánykerék és váltóvezérlő-billentyűk, a legújabb fejlesztésű iDrive vezérlő a kardánalagúton. Műszakilag se várható eget rengető változás, bár egyes hírek szerint a most 560 lóerőt teljesítő V8-as biturbó teljesítményét 575 lóerőre emelik – nehogy már a Mercedes E 63 AMG S tovább dicsekedjen azzal, hogy övé a legerősebb sportszedán.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!