Méret tekintetében pontosan az új Ignis és az Esztergomban gyártott Vitara között félúton helyezkedik el a Vitara Brezza nevű szabadidő-autó, amelynek karosszériája az indiai adójogszabályokhoz igazítva pontosan 3,99 méteres.

Alapvető eltérés a nálunk gyártott Vitarához képest, hogy a Brezza alatt a Swift padlólemeze és technikája rejtőzik, egyelőre szó nincs arról, hogy összkerékhajtást kínálnának hozzá, és a forgalmazás is csak egyféle motorral, az 1,25 literes turbódízellel indul – a pletykák szerint azonban 75 és 90 lóerős (utóbbi változó geometriás turbóval rendelkezik) teljesítménnyel is választható lesz a kis négyhengeres. Felszereltségből négyféle lesz, az alapmodellbe csak vezetőlégzsák és blokkolásgátló kerül, ami Indiában az elfogadott szintet jelenti. A csúcsváltozat kétszínű karosszériát és 16 colos felniket kap. Többet majd február 3. után tudunk majd mondani az új SuzukiVitara Brezzáról, amelynek európai forgalmazását nem tervezik.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!