Idő előtt: a legerősebb Jaguar

2016. január 25. (hétfő)

Találtak még 25 extra lóerőt az 5,0 literes motorban, és mindezt különleges körítéssel kínálják az F-Type SVR-ként.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Talán Genfben leplezi majd le a Jaguar új csúcsmodelljét, az F-Type SVR elnevezésű sportkocsit, amelynek azonban idő előtt kikerült az internetre a prospektusa, így hivatalos képekkel és információkkal is rendelkezünk már róla.


A legnagyobb változás annak köszönhető, hogy továbbfejlesztették az 5,0 literes lökettérfogatú, kompresszoros V8-ast, amelynek immár 575 LE/700 Nm a teljesítménye. Ez a 25 lóerős gyarapodás elsőre nem tűnik soknak, pedig rengeteg módosítást követelt: nagyobbak lettek a légbeömlők az első lökhárítóban, a motorháztetőre is szellőzőnyílásokat vágtak a hőháztartás javítása érdekében.

A nyolcfokozatú, automatikus váltóval és összkerékhajtással szerelt Jaguar F-Type SVR 3,7 másodperc alatt gyorsul 100 km/h-s sebességre, a kupé 322, a kabrió 312 km/órás csúcssebességet tud elérni. A futóműben 20 colos kovácsolt alufelnik, és Pirelli P Zero abroncsok jelentik az újdonságot, illetve az elektronikusan vezérelt zárású hátsó differenciálmű, a fékrendszert is nagyobb teljesítményűre cserélik. Májusban már megvásárolható lesz a jelenkor legerősebb Jaguarja, úgyhogy a hivatalos leleplezésre se kell már sokat várnunk.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Idő előtt: a legerősebb Jaguar

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/14-15-ös számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Teszt:Hyundai i20 Active 1.0 T-GDi HP, BMW 225xe Active Tourer, Peugeot Partner Tepee Outdoor 1.6 BlueHDi 120, Nissan Navara dCi 190, BMW C 650 Sport, Can-Am Spyder F3-S
  • Vezettük: Volkswagen Up!, Opel Zafira, Volvo S90 és V90
  • Extra: Ladák nagy találkozása
  • Tanácsadó: Gumicsövek cseréje, Futóműjavítás
  • Használt: BMW 330Ci (E46) kabrió
Autómotor Piactér