Idő előtt: a Faraday 1000 lóerős villanyautója

2016. január 5. (kedd)

Pár órával a tényleges bemutató előtt véletlenül elérhetővé tették a Faraday Future 1000 lóerős villanyautóját ismertető alkalmazást.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

A Faraday Future nevű cég a villanyautók piacán akar egy csapásra komoly szerelővé válni, első lépésként például azt jelentették be, hogy a Nevada államában 1 milliárd dolláros befektetéssel felépítenek egy gyárat, ahol aztán rögtön többféle típust készítenek – tehát nem folyamatosan építik fel a kínálatot, ahogy azt például a Tesla teszi.


Azonban a gyárépítés csak mostanság indult, még vagy 2 év kell ahhoz, hogy az termelni is kezdjen, de addig is valahogy hírt kellene adni a kínai befektetők által pénzelt vállalkozásról, hogy a tényleges piaci rajtnál már legalább sejtése legyen a téma iránt érdeklődőknek, hogy miről is van szó. Ez pedig azt jelenti, hogy tanulmányautókat mutatnak be, a sort pedig az itt látható autó nyitja, amelyet a Las Vegasi Consumer Electronics Show keretén belül mutatnak be a nagyközönségnek.

A hivatalos leleplezés előtt pár órával azonban tévedésből rövid időre már elérhetővé tették az ingyenes alkalmazást, amelynek segítségével az is alaposan megismerheti az autót, aki esetleg nem tud eljutni a CES kiállításra. Ebből annyi derül ki, hogy a kerekeknek külön villanymotorja van, a rendszerteljesítmény 1000 lóerő, a 96 km/h-s sebességet pedig kevesebb, mint három másodperc alatt éri el. Emellett csupa olyan érdekes megoldással látták el a Faraday Future nevű cég első autóját, ami nagyon szépen hangzik, de további magyarázatra szorul, például a moduláris húr akkumulátor – lesz miről beszélni a további tanulmányok kapcsán is.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Idő előtt: a Faraday 1000 lóerős villanyautója

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/12-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Vezettük: Audi RS 7 Sportback, Suzuki Baleno, Porsche 718 Boxster S
  • Összevont teszt: Mazda MX-5 G160 és Mini Cooper S Cabrio
  • Teszt: Opel Astra ST 1.6 Biturbo CDTI és Insignia ST 1.6 CDTI, BMW 318d és 330i xDrive, Volvo XC90 T8, Honda SH300i
  • Tanácsadó: Felnijavítás
  • Használt: ©koda Fabia (1999-2007)
Autómotor Piactér