Idén mini, jövőre kompakt Škoda jön

2011. március 16. (szerda)
Még az idén elkezdik gyártani a Škoda városi autóját, jövőre egy, Fabia és Octavia közötti autóval bővül a választék.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

A Škoda éves közgyűlésén beszélt arról a márkát irányító Winfried Krause, hogy 2018-ig meg akarják duplázni a márka eladásait, ennek érdekében több új modellt is piacra dobnak.


Elsőként egy belépőmodellel lefelé szélesítik a választékot, a Volkswagen Lupo alapjára készülő Škoda miniautó forgalmazása még az idén megindul. Ezt az autót, amit a hasonló tanulmány után minden bizonnyal Joysternek fognak nevezni, csak háromajtós karosszériával, és 1,0-1,2 literes motorokkal forgalmazzák majd.

  Egy, a Fabia és az Octavia közötti autó előfutára a VisionD. A miniautó még nála is hamarabb a kereskedésekben lesz Egy, a Fabia és az Octavia közötti autó előfutára a VisionD. A miniautó még nála is hamarabb a kereskedésekben lesz

Ennél sokkal nagyobbat szól majd a Škoda 2012-es újdonsága, amely egy, a Fabia kisautó és az Octavia közé pozicionált autó lesz. Ezt a modellt jelezte előre a Genfben bemutatott VisionD tanulmány. A költségek kordában tartása végett az autó hátul torziós hidat kap majd, és belül is sokkal egyszerűbb lesz a VW Golfnál, nehogy az emberek a helyet vásárolják majd a jó ár/érték arányú autót. A motorkínálat is várhatóan szűkebb lesz, de az 1.4 TSI-nél és 1.6 TDI-nél véget érő kínálattal i boldogan elautóznak majd az emberek, ha sikerül tényleg jóárasítani az autót.

  Nem valószínű, hogy megmarad a rövid far. A lépcsős hát valószínűbbnek tűnik Nem valószínű, hogy megmarad a rövid far. A lépcsős hát valószínűbbnek tűnik

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Idén mini, jövőre kompakt Škoda jön

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2015/13-as számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Vezettük: Peugeot 208, Seat Ibiza, Honda Civic Type-R, Toyota Avensis, Volkswagen Sharan
  • Volkswagen Buggy
  • Teszt: BMW 228i Cabrio, Mercedes-Benz CLA 200 CDI Shooting Brake, Fiat Dobló Panorama 1.6 Multijet, BMW R 1200 R
  • Szerviz: fékteljesítmény növelése
  • Használt autó vásárlói szokások

Időjárás

Budapest

derült
33 °C
17 °C

Kiemelt témák - Autó-Motor.HU

Kémfotó | Frankfurt 2011 | F1 | Videó | Veterán | Youngtimer | Veterán Autó-Motor | Mikor mi jön?

Autómotor Piactér