A Škoda éves közgyűlésén beszélt arról a márkát irányító Winfried Krause, hogy 2018-ig meg akarják duplázni a márka eladásait, ennek érdekében több új modellt is piacra dobnak.

Elsőként egy belépőmodellel lefelé szélesítik a választékot, a Volkswagen Lupo alapjára készülő Škoda miniautó forgalmazása még az idén megindul. Ezt az autót, amit a hasonló tanulmány után minden bizonnyal Joysternek fognak nevezni, csak háromajtós karosszériával, és 1,0-1,2 literes motorokkal forgalmazzák majd.

Egy, a Fabia és az Octavia közötti autó előfutára a VisionD. A miniautó még nála is hamarabb a kereskedésekben lesz Egy, a Fabia és az Octavia közötti autó előfutára a VisionD. A miniautó még nála is hamarabb a kereskedésekben lesz

Ennél sokkal nagyobbat szól majd a Škoda 2012-es újdonsága, amely egy, a Fabia kisautó és az Octavia közé pozicionált autó lesz. Ezt a modellt jelezte előre a Genfben bemutatott VisionD tanulmány. A költségek kordában tartása végett az autó hátul torziós hidat kap majd, és belül is sokkal egyszerűbb lesz a VW Golfnál, nehogy az emberek a helyet vásárolják majd a jó ár/érték arányú autót. A motorkínálat is várhatóan szűkebb lesz, de az 1.4 TSI-nél és 1.6 TDI-nél véget érő kínálattal i boldogan elautóznak majd az emberek, ha sikerül tényleg jóárasítani az autót.

Nem valószínű, hogy megmarad a rövid far. A lépcsős hát valószínűbbnek tűnik Nem valószínű, hogy megmarad a rövid far. A lépcsős hát valószínűbbnek tűnik