Magyarországon az új Tiguant többek között azzal a szlogennel hirdetik, hogy „Off-road, de nem off-line”, szóval a márka tisztában van ennek az angol kifejezésnek a jelentésével, ami ugye „nem elérhetőt” jelent, aminek szinonimája a nem működő.

Most, hogy ünnepélyes keretek között Kínában elindították az új Teramont óriás-szabadidő-autó sorozatgyártását, azzal a felirattal üdvözölték az autót, hogy „Teramont 1st Car Offline”, ami testvérek között azt jelenti, hogy az első példány nem működik. Valamiért nem az itt helyes „Off the Line” azaz „elhagyja a (szerelő)szalagot” kifejezést használták – még véletlenül se fordult meg a fejünkben, hogy a típus jövőbeli minőségéről nyilatkoztak közvetett módon.
teramont2
A Shanghai-Volkswagen most egyébként egy darabig raktárra termel, mert hivatalosan csak jövő áprilistól forgalmazzák majd az 5039 mm hosszú, 1989 mm széles és 1773 mm magas szabadidő-autót, amelynek 1980 mm-es a tengelytávolsága – árban ugyan a Touareg alá lövik be, de méretben túltesz azon. Három motorral kínálják majd a Teramontot, a 2,0 literes TSI 186 LE/320 Nm és 220 LE/350 Nm teljesítménnyel lesz választható, az új fejlesztésű 2,5 literes V6-os biturbó 300 LE/500 Nm teljesítménnyel kerül beépítésre. Mivel luxusautóról van szó, minden esetben széria a 4Motion összkerékhajtás a 7 fokozatú DSG váltó.

teramont3

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!