Az első olyan utcai autó a Donkervoort D8 GTO JD70-es, amely 2G-s keresztgyorsulást tud elérni, ami az alacsony tömegének és a szériában adott Nankang AR-1-es abroncsoknak köszönhető (elöl 235/45 R17, hátul 245/40 R18); utóbbiak inkább verseny- mint utcai gumik, de rendelkeznek a megfelelő jóváhagyásokkal, úgyhogy közúton is használhatóak, igaz, a semi-slick mintázat miatt esőben nagyon kell vigyázni velük. Mindössze 70 példányt gyártanak majd a különlegesen jól tapadó D8 GTO-ból, az indulóár 163 636 euró, azaz 57 millió Ft, még a tervezett mennyiség felét már előre, látatlanban értékesítették.

Alapvetően tervezték át az anno Lotus Super 7 utánzatként megjelent sportkocsit a világverő kanyarodási képesség elérése érdekében. A tömegcsökkentés nem csak annyiból áll, hogy a karosszériaelemeket könnyű karbonra cserélik, de magát az acél csővázat is áttervezték, néhány helyen karbon elemeket használnak a teherhordó szerkezetben, elektromos kormányszervot használnak, a lítium-ion akku 7 kg-ot spórol, és a váltó is új – ötfokozatú. Igen, még az alapáron adott hatfokozatú váltó egy fogaskerék-párjának a megspórolására is szükség volt a 700 kg alatti saját tömeg eléréséhez.

A motor továbbra is a Győrben gyártott, alumínium blokkos 2,5 literes, öthengeres Audi turbómotor, amely jelen esetben 422 lóerőt teljesít, és elképesztően széles a használható fordulatszám-tartomány, a maximális 520 Nm 1750-6350/perc között végig megvan. Senkinek nem fog hiányozni a hatodik fokozat, és az se nagyon hátráltatja az autót, hogy a korábbi 3.63:1-ről 3.31:1-re nyújtották meg a végáttételt.

A 0-100 km/óra gyorsulás 2,7 másodpercit tart, a 0-200 km/óra sprint megvan 7,7 másodperc alatt, a csúcssebesség pedig 280 km/óra. Megnyugtató lehet a tudat, hogy a Donkervoort D8 GTO JD70-est elöl-hátul hatdugattyús féknyergek tartják kordában szükség szerint. Nagyobb katalizátorok kerültek a kipufogórendszerbe, a csöveket a hátsó kerekek előtt oldalra vezetik ki, ami egyfelől alacsonyabb tömeget eredményez, másfelől az üvöltő kipufogó is közel van a sofőr és az utas füléhez.