Az összes modelljéhez készít elektrifizált hajtást a Jeep márka, nem maradhat ki a sorból a legendás katonai terepjárókat idéző Wrangler sem, amelyet egyébként már januárban megmutattak a nagyközönségnek, azonban akkor még hallgattak a részletekről. Egészen pontosan márciusra ígérték a bemutatót, amire csak most kerítettek sort.

A belső égésű motor a lágyhibrid 2,0 literes turbós négyhengeres 270 lóerővel, az indítógenerátoron felül van még egy, a nyolcfokozatú automatikus váltóba épített villanymotor is. Utóbbi egy, a hátsó ülés alá rejtett 17 kWh kapacitású akkumulátorból kapja ez energiát, az amerikai mérési módszer szerint az elektromos hatótávolság 40 km. Az elektromos vezérlőegységet és a fedélzeti töltőt egy acélházba építik, és fizikailag az akkumulátor-csomag alatt helyezik el. A töltőcsatlakozó a bal első sárvédőn helyezkedik el.

Természetesen a plug-in hibrid változat is elérhető Trail Rated, azaz kőkemény terepjáró kivitelben, ami azt jelenti, hogy 76 cm-es gázlómélységgel rendelkezik még ez is. Terepen a villanymotor azonnali nyomatéka megkönnyíti a sofőr dolgát, nem kell a benzinmotort felpörgetni az induláshoz, a több fokozatban állítható fékenergia-visszatermelés is hasznos lehet.