Hivatalos: megújult Citroën C3

2012. július 24. (kedd)

Brazíliában bemutatkozott a felfrissített Citroën C3-as új belsővel és motorokkal.

Mik ezek?

X

A sorban látható gombokkal a webes közösségi hálózatokon - iWiW, Facebook - fejezheted ki egy kattintással tetszésedet vagy oszthatod meg a cikkel kapcsolatos véleményedet ismerőseiddel.

Like gomb "Tetszik" / "Like" gomb. Ezzel a gombbal a Facebookon fejezheted ki tetszésedet a cikkel kapcsolatban - üzenőfaladon egyszerűen csak annyi jelenik meg, hogy kedveled ezt a cikket. Ha most éppen be vagy jelentkezve a Facebookra, akkor azt is látod, hogy ismerőseid közül valakinek tetszett-e már ez az írás. Ha nem vagy bejelentkezve, a gomb megnyomása után ezt egyszerűen megteheted. (Ez a gomb tényleg csak egy szimpla tetszésnyilvánítás - ha a cikkel kapcsolatban egyből véleményt is megosztanál, akkor használd a cikk alatti szürke hátterű sorban található "Facebook" feliratot.)

Megosztás az iWiW-en! gomb "Megosztás az iWiW-en" gomb. Ezzel a gombbal a legnépszerűbb magyar közösségi oldalon, az iWiW-en tudsz tartalmat megosztani. A felugró ablakban beírhatod véleményedet is, és ha épp nem vagy bejelentkezve, egyben azt is megteheted.

Ha akarta volna se titkolhatta volna tovább a megújult Citroën C3-ast a gyár, (nem csak a korábban már álcázás nélkül késült fényképek miatt)hiszen augusztus 6-án már megindul a megfiatalodott autó forgalmazása Brazíliában. Nálunk egészen biztosan nem ebben a formában jelenik majd meg a típus, hiszen mi más motorokat kapunk.

A cikk a hirdetés után folytatódik

 
Dél-Amerikában az egyik legnagyobb újdonság, hogy immár az 1,5 literes, nyolcszelepes négyhengeres a alapmotor, amely etanollal üzemeltetve 93 lóerőt és 140 Nm-t tud. Brazíliában új a kínálatban a Flexfuel 1,6-os, amely (etanollal) 122 lóerőt tud, az exportpiacokon továbbra is a 110 lóerős 1,6-ossal folytatja a C3-as, és ott egy HDi dízel is választható lesz. A váltó alaphelyzetben ötfokozatú, kézi kapcsolású, az 1,6-os benzineshez felár ellenében négyfokozatú automata is rendelhető.

 

Kicserélték a műszerfal felső részét is, olyan a kialakítás a három kerek középső légkiömlővel, hogy hűlt helyét sem látjuk a gyári navigációnak, így nem várható, hogy a modellfrissítés ezen része eljut majd hozzánk. Bár ki tudja, nem rejt-e egy előbújó kijelzőt a légbeömlők feletti rés? A karosszéria újdonságai közé tartozik az áttervezett első lökhárító, amelyben új formájú, krómmal keretezett légbeömlőt helyeztek el, van vízszintes LED-es nappali menetfény (Dél-Amerikában feláras extra, nálunk valószínűleg széria lesz), és a brazil gyártásból eddig elérhetetlen Zenith panorámaszélvédő is felkerült a feláras felszerelések listájára, no és új megjelenésű 16 colos könnyűfém felni is van.

 

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! iWiW Facebook Twitter

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Hivatalos: megújult Citroën C3

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2014/7-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Extra: 50 éves a Skoda 1000 MB, Tuning: Skoda S100
  • Teszt: Seat Leon ST 1.4 TSI, Dacia Logan MCV 1.5 dCi, Toyota Auris Sports Tourer HSD, Toyota Corolla 1.6 CVT, Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI, BMW X5 xDrive30d, Honda CB500X és Honda VFR1200X
  • Vezettük: Audi S1 és Audi S3 Cabriolet, Porsche 911 Targa 4 és 4S
  • Tanácsadó: Autók tavaszi karbantartása

Aktuális: Auto Bild 2014. április

Autó-Motor aktuális címlap
  • Design Award 2014 – szavazzon, melyik autó tetszik a legjobban Önnek!
  • Nyári abroncsok összehasonlítása 225/50 R17-es méretben
  • Vezettük: Mini Cooper S, Seat Leon Cupra, Mercedes C-osztály, Porsche Macan
  • Kompakt szabadidő-autók összehasonlítása: Hyundai ix35, Mitsubishi ASX, ©koda Yeti, Volkswagen Tiguan
  • 100 000 km: Mini Cooper SD Countryman

Időjárás

Budapest

zivatar
17 °C
14 °C

Kiemelt témák - Autó-Motor.HU

Kémfotó | Frankfurt 2011 | F1 | Videó | Veterán | Youngtimer | Veterán Autó-Motor | Mikor mi jön?