Hivatalos: megújult Citroën C3

2012. július 24. (kedd)

Brazíliában bemutatkozott a felfrissített Citroën C3-as új belsővel és motorokkal.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Ha akarta volna se titkolhatta volna tovább a megújult Citroën C3-ast a gyár, (nem csak a korábban már álcázás nélkül késült fényképek miatt)hiszen augusztus 6-án már megindul a megfiatalodott autó forgalmazása Brazíliában. Nálunk egészen biztosan nem ebben a formában jelenik majd meg a típus, hiszen mi más motorokat kapunk.


Dél-Amerikában az egyik legnagyobb újdonság, hogy immár az 1,5 literes, nyolcszelepes négyhengeres a alapmotor, amely etanollal üzemeltetve 93 lóerőt és 140 Nm-t tud. Brazíliában új a kínálatban a Flexfuel 1,6-os, amely (etanollal) 122 lóerőt tud, az exportpiacokon továbbra is a 110 lóerős 1,6-ossal folytatja a C3-as, és ott egy HDi dízel is választható lesz. A váltó alaphelyzetben ötfokozatú, kézi kapcsolású, az 1,6-os benzineshez felár ellenében négyfokozatú automata is rendelhető.

Kicserélték a műszerfal felső részét is, olyan a kialakítás a három kerek középső légkiömlővel, hogy hűlt helyét sem látjuk a gyári navigációnak, így nem várható, hogy a modellfrissítés ezen része eljut majd hozzánk. Bár ki tudja, nem rejt-e egy előbújó kijelzőt a légbeömlők feletti rés? A karosszéria újdonságai közé tartozik az áttervezett első lökhárító, amelyben új formájú, krómmal keretezett légbeömlőt helyeztek el, van vízszintes LED-es nappali menetfény (Dél-Amerikában feláras extra, nálunk valószínűleg széria lesz), és a brazil gyártásból eddig elérhetetlen Zenith panorámaszélvédő is felkerült a feláras felszerelések listájára, no és új megjelenésű 16 colos könnyűfém felni is van.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Hivatalos: megújult Citroën C3

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2015/14/15-ös számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Vezettük: Honda HR-V, Tesla Model S P85D, BMW X5 xDrive40e
  • Bemutató: Audi A4, Renault Talisman
  • Vezetéstámogató újdonságok
  • Teszt: Suzuki Vitara 1.6 DDis AllGrip, Yamaha MT-09
  • Haszonjármű-melléklet: Fiat Dobló Cargo 1.6 Multijet, Iveco Daily Hi-Matic, Volkswagen T6, EvoPro Modulo Electric, Renault Trucks alternatív hajtásrendszerek
  • Használt autó: Iveco Daily autószállító

Időjárás

Budapest

erősen felhős
21 °C
16 °C

Kiemelt témák - Autó-Motor.HU

Kémfotó | Frankfurt 2011 | F1 | Videó | Veterán | Youngtimer | Veterán Autó-Motor | Mikor mi jön?

Autómotor Piactér