Nagyrészt elhárultak az akadályok a világ 4. legnagyobb autóipari konszernjének létrejötte elől azzal, hogy mind Európában, mind Észak-Amerikában a PSA és az FCA rendkívüli közgyűlésein a részvényesek áldásukat adták az egyesülésre. A részvényesek 99,8%-a támogatta a Stellantis megalapítását, a tiltakozók között Walter P. Chrysler unokája a leghíresebb, aki attól tart, hogy eltűnik a süllyesztőben a családnevet viselő autómárka – a 300-as limuzint és a Pacifica egyterűt kínáló márka eladásai októberben 19%-kal csökkentek az egy évvel korábbihoz képest.
Carlos Tavares a lehető leggyorsabban szeretné lejátszani a Stellantis megalapítását, a szervezet összeolvasztását, hogy elkezdhessék kiaknázni a megtakarítási potenciált. Az új cégcsoport nagy feladata lesz még az ázsiai piac meghódítása, Kínában a Stellantis 14 márkájának egyike se bír jó pozíciókkal, márpedig manapság azon a piacon lehet igazán sok pénzt keresni.