A Maruti kereskedésekben Ertiga néven megtalálható kompakt egyterűből készítették el a Nexa prémium hálózatban megtalálható XL6-ost, magasabb lett az orr, fekete műanyag védőborítást alkalmaznak, és nagyjából a végére is értünk a külső változásoknak.

Az utastérben az a nagy újdonság, hogy a zsúfoltság csökkentésére a második sorban két kényelmes fotel található, az Ertigában használt háromszemélyes üléspad jelen esetben nem érhető el. Sokkal gazdagabb lett a kényelmi és biztonsági felszerelések listája, persze ez elvárható annak ismeretében, hogy a vételár is magasabb lett. A méretek alapvetően nem változtak, a karosszéria 4445 mm hosszú, a tengelytávolság 2740 mm.

Egyedül a K15B jelzésű, lágy-hibrid hajtással ellátott benzinmotorral (105 LE/138 Nm) lehet megvásárolni a Suzuki XL6-ost, a váltó ötfokozatú kézi kapcsolású vagy négyfokozatú automatikus, összkerékhajtás felár ellenében sincs. Amíg a lágy-hibrid benzines XL6 alapára 980 ezer rúpia (4 millió Ft), addig az 1,5-ös turbódízellel szerelt Ertigát már 755 000 rúpiáért (3,1 millió Ft) meg lehet vásárolni.