Kissé furcsának tűnik a jól ismert autón a hatalmas méretű első lökhárító, kicsit olyan, mint amikor a boxoló közvetlenül a meccs előtt beteszi a fogvédőt. Arcvonásai ugyan eltorzulnak, de jobb védelmet élvez. Valami hasonló a helyzet itt is, hiszen a változtatás minden bizonnyal a gyalogosvédelem javítása miatt történt.

A dízelmotorok, a váltók és az esetleg jelen lévő összkerékhajtás finomhangolása miatt az összes dízel Renault Koleos szabványos fogyasztása csökkent, a Nissantól származó 2,5 literes benzines változatlanul folytatja pályafutását. Az összeszerelési minőségen, az utastér variálhatóságán nem változtattak, azzal eddig se volt baj, azonban újak a kárpitok és az egyes felszereltségek tartalma is bővült. Lecserélték a műszeregységet is.

A műszeregységre korlátozódnak az utastér változásai A műszeregységre korlátozódnak az utastér változásai

A 150 lóerős dízelmotorral és elsőkerékhajtással rendelkező változat szabványos fogyasztása 5,7 l/100 km-re csökkent, a 175 lóerős dízel összkerékhajtással 6,3 l/100 km-es értékkel bír. Még az idén a kerekedésekbe került a nagy orral rendelkező Renault Koleos, amelynek bemutatkozása a Frankfurti Autószalonon várható.

Csak elöl változtattak a formán, a motorok finomhangolásával csökkent a szabványos fogyasztás Csak elöl változtattak a formán, a motorok finomhangolásával csökkent a szabványos fogyasztás