A május 9-i állapothoz képest a 26 tanonc még további 400 munkaórát áldozott az Atero Coupe megépítésére, ami leginkább a különféle nyílások megszüntetésére korlátozódott, hiszen már akkor is (az ajtók kivételével) teljesen fényezett karosszériát prezentáltak.

Elkészültek a 10 centivel megnyújtott oldalajtókkal a tanoncok, és a furcsán ívelő tető alá is sikerült passzoló hátsó oldalablakokat készíteni, no és elkészült plexiből az a hatalmas hátsó szélvédő, ami az első utasok feje fölött kezdődik; szabadságérzet csak azoknak jár, akiknek nem jut fejtérből. A különleges formájú plexiket a Škoda gyári prototípus-építő műhelye készítette, ezek az egyedüli alkatrészek, amelyek nem a tanoncok keze munkáját dicsérik. A padlólemezt a háromajtós Citigo-ból vették át, annál olyan az ülésrögzítés, ami lehetővé teszi annak előrebillentését.

Az 1,4 literes TSI-hez és a 7 fokozatú DSG váltóhoz nem nyúltak, a kerékjáratokba 18 colos, Turini fantázianevű felniket szereltek, az ültetés hiánya miatt gólyalábas lett az autó. Ezt azzal próbálták palástolni, hogy az alsó műanyagelemeket pirosra fényezték, a karosszéria alatt pedig piros fényű világítást – közúton nem használható – helyeztek el. Az utastérbe összesen 14 hangszórót helyeztek el 1400 watt teljesítménnyel, ezt egészíti a csomagtartóba épített, 400 wattos mélynyomó. Esély nincs a Škoda Atero sorozatgyártására, tehát továbbra se kapunk Rapid kupét.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!