Nem is olyan rég az AMG vezetője beszélt arról, hogy hamarosan megerősödik az A 45 AMG két testvérmodellje, most pedig már rendelhetőek a megnövelt teljesítményű CLA és GLA 45 AMG, az első példányokat szeptemberben vehetik át tulajdonosaik.

Legfontosabb és a papíron leghamarabb látható változás, hogy a 2,0 literes benzines turbómotor legnagyobb teljesítménye immár 381 LE/475 Nm. Az AMG Speedshift 7G-DCT váltónál a 3. és 7. fokozat áttételét rövidebbre vették, és a kapcsolási időt felgyorsították, és immár egy forgókapcsoló segítségével választhatja ki a sofőr a váltó üzemmódjait: Comfort, Sport, Sport+. Mechanikus önzáró differenciálmű a 2618 eurós felár ellenében választható AMG Dynamic Plus csomagban található, amelyben még benne van az AMG Ride Contol elektronikus lengéscsillapító is (önmagában 1237 eurós extra), utóbbihoz csatolják a váltó Race, azaz verseny üzemmódját. Az erőkúrát követően a CLA 45 AMG 4,2 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/h-s sebességre, ami 4 tizedes javulás, a Shooting Brake sprintideje 4,3 másodperc, a GLA szabadidő-autó 4,4 alatt teljesíti ugyanezt. A szabványos fogyasztás változatlanul 6,9 l/100 km a CLA 45 AMG esetén, a GLA 45 AMG-nél marad a 7,4 l/100 km. A CLA és a GLA-osztályok esetén a formai módosításokkal megvárják a modellfrissítést, amire még nagyjából 1 évet kell még várnunk.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!