Belátta a Honda, hogy egyszerűen nem megy a hidrogén, mint autó-üzemanyag manapság, mivel az összes gyártó az akkumulátoros-elektromos autók, illetve a konnektorról tölthető hibridek fejlesztésére nyergelt át. Ennek megfelelően ők is visszalépnek eggyel, és átalakították az FCX tüzelőanyag-cellás autójukat.

Belső égésű motor is szereltek a motortérbe az elektromotor mellé, és mivel az FCX Clarity már eleve viszonylag nagy kapacitású akkumulátorral rendelkezik, ezzel kész is volt a konnektorról tölthető hibrid hajtás. Egy kicsit átfésülték a megjelenést is, amelynek fontos eleme a kék ledek fényével kiemelt karaktervonalak, és az egészet elnevezték AC-X tanulmánynak.

A Tokiói Autószalonon bemutatkozó autó érdekessége még, hogy az utastérből nem egyszerűen kivették a két első ülés között elhelyezett tüzelőanyagcellát, de repülőgép-kormányhoz hasonló irányítószerkezetet tettek a sofőr elé.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!