Hibrid, V12-es vagy szégyenlős a BMW 7-es sorozata

2016. február 12. (péntek)

Ésszerű választás a 740e hibrid, aztán ott van a V12-es M760Li xDrive, illetve ennek sportosságot nélkülöző Excellence változata.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Nem is annyira a politikai korrektség, inkább a flottafogyasztás alacsonyan tartása miatt egyszerre leplezi le az új 7-es sorozat legtakarékosabb és legerősebb változatát a BMW, a 740e hálózatról tölthető hibrid hajtással jön, az M760Li xDrive pedig először ötvözi a tucatnyi hengert az összkerékhajtással.


Hátsó- vagy összkerékhajtással is kérhető a 740e, amely 326 lóerős rendszerteljesítménnyel rendelkezik, ha netán a 9,2 kWh kapacitású lítium-ion akkumulátorból kifogy az energia, akkor a 2,0 literes benzines turbómotor 258 lóerejére számíthat a sofőr. Egy feltöltéssel 37 (xDrive) vagy 40 (sDrive) km az elektromos hatótávolság, a szabványos átlag 2,1-2,3 l/100 km.

Nem sokkal az Alpina B7-es után itt van egy újabb 600 lóerős 7-es sorozat, ezúttal azonban 6,6 literes lökettérfogat és tucatnyi henger kell ennek a teljesítménynek az előállításához, a maximális nyomaték az M760Li xDrive esetén 800 Nm. Már csak azért is jogos az M-es név, mert a maga 3,9 másodperces 100-as sprintjével ez a bálna bizony még az M5-ösnél is 4 tizeddel fürgébben gyorsul, a végsebesség természetesen elektronikusan limitált 250 km/h.

Alapáron jár az M Sport megjelenés, annyi extrával, hogy zongoralakk-fekete betéteket kap a BMW Individual jóvoltából. De ma már arra is lehetőség van, hogy a kedves ügyfél letagadja BMW-jének sportosságát, a csúcsmodell esetén ez a felár nélkül választható Excellence csomag. Ennél nincs M Sport megjelenési csomag, helyette inkább krómmal díszítik a karosszériát, eltüntetik a jelvényeket, a sportkormányt, az egyedi megjelenésű műszereket.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Hibrid, V12-es vagy szégyenlős a BMW 7-es sorozata

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/14-15-ös számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Teszt:Hyundai i20 Active 1.0 T-GDi HP, BMW 225xe Active Tourer, Peugeot Partner Tepee Outdoor 1.6 BlueHDi 120, Nissan Navara dCi 190, BMW C 650 Sport, Can-Am Spyder F3-S
  • Vezettük: Volkswagen Up!, Opel Zafira, Volvo S90 és V90
  • Extra: Ladák nagy találkozása
  • Tanácsadó: Gumicsövek cseréje, Futóműjavítás
  • Használt: BMW 330Ci (E46) kabrió
Autómotor Piactér