A kínai vásárlók ízlésének megfelelő autó a Peugeot legújabb tanulmánya, amely egy jól megtermett méretű szabadidő-autó. Az SXC elnevezés az angol Shanghai Cross Concept elnevezésből jön.

A karosszéria hossza 4,87 méter, szélessége 2,03 méter, magassága ellenben csak 1,61 méter, ami arra utal, nem igazi terepjáró, inkább egy öszvér az autó. Az SXC orrát LED-es fényszórókkal dobták fel, króm helyett pedig szálhúzott alumíniumot használtak a külső tér csinosítására.

Vadászgépek ihlették a belső kialakítást - ott is üveg a tető Vadászgépek ihlették a belső kialakítást – ott is üveg a tető

Négy darab fotelt találunk az üvegtető által természetes fényben bővelkedő utastérben, a műszerfal és a kormány formája vadászrepülőket ígér. Pusztítás helyett inkább a környezetvédelemre koncentráltak a műszaki tartalomnál, a HYbrid4 benzin-elektromos hibrid rendszer 313 lóerő összteljesítménnyel hajtja az autót. Ebből 218 lóerő az első tengelyt nógató 1,6 literes benzines turbómotor sajátja, hátul egy 95 lóerős elektromotor hajt. Szabványos mérési ciklus szerint 5,8 l/100 km az autó fogyasztása.

Közel öt méteres, több mint 300 lóerős, mégis környezetbarát szabadidő-autó a Peugot SXC, hibrid hajtásával a fogyasztása 5,8 l/100 km Közel öt méteres, több mint 300 lóerős, mégis környezetbarát szabadidő-autó a Peugot SXC, hibrid hajtásával a fogyasztása 5,8 l/100 km