Hibrid sportszedánnal támad a Hyundai

2016. március 24. (csütörtök)

A dél-koreai cég prémiummárkája nemsokára a középkategóriában is színpadra lép, a Genesis Hybrid Sport Sedan tanulmány az előfutár.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Noha épp csak elindult a Hyundai által alapított Genesis prémiummárka, a New Yorki Autószalonon bemutatott Hybrid Sport Sedan nevű tanulmány már a jövőbeli formavilágot vetíti előre, no meg azt, hogy gyorsan meg akarnak jelenni a középkategóriában is a dél-koreaiak.


Egyszerű vonalak, sportos arányok jellemzik a lépcsős hátú karosszériát, a csíkszerű lámpák mellett az első kerekek mögött elhelyezett légkiömlők jelentik az aprólékosan kidolgozott részleteket. Az utastérben a luxus és a csúcstechnika a meghatározó, előbbit a bőrkárpit, utóbbit pedig a műszerfal tetejét uraló hatalmas kijelző jeleníti meg.

A 21 colos képátlójú, hajlított kijelzőben kapnak helyet a digitális műszerek is, amelyek mellett analóg órákat is nézhet a sofőr – hamarosan már ez utóbbi jelenti majd a prémiumot. Nem csak többujjas vezérlést tesz lehetővé a kijelző, de például az ujj körözésével is lehet scrollozni, ami például a telefonkönyvben való keresés könnyíti meg. Hosszában kettéosztja az utasteret a kardánalagút, amely mellett négy darab fotelt helyeztek el. Alumínium és rézszínű rozsdamentes acél betétek teszik teljessé a belső teret.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A hajtásról mindössze annyit mondanak, hogy egy 2,0 literes, közvetlen befecskendezésű szívómotor és villanymotor dolgozik együtt a hibrid hajtásban, a rendszerteljesítmény 245 lóerő, és a saját fejlesztésű 8 fokozatú automatikus váltó közbeiktatásával jut el ez a hátsó kerekekhez. Elemzők úgy számolnak, a Hybrid Sport Sedan által megelőlegezett középkategóriás Genesis leghamarabb 3-4 év múlva jelenhet meg, hiszen felülről bővítik majd a több mint 5 méteres G90-essel megkezdett modellkínálatot, tehát a nagyautó lesz majd a következő a sorban.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Hibrid sportszedánnal támad a Hyundai

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/13-as számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Teszt: Renault Megane GT, Peugeot 308 GT SW, Mercedes-Benz C 250 Coupé, Ford Mustang Convertible 2.3 EcoBoost aut., Suzuki GSX-S1000
  • Extra: Can-Am Spyder világtalálkozó, Űrbázis a BMW tiszteletére
  • Vezettük: BMW M2, Seat Ateca, Volkswagen Amarok V6 TDI
  • Tanácsadó: Fényezés javítása, festékvastagság mérése
  • Használt: BMW C1 (2000-2002)
Autómotor Piactér