Azért lett hibrid hajtású a román SCI által megálmodott hyMod családi autó, mert az alkotók tökéletesen tisztában vannak azzal, hogy az elektromos autók ma még nem versenyképesek a piacon. Azonban úgy gondolkoznak, hogy idővel – amikor a fejlett akkumulátorok miatt már nem lesz szükség a belső égésű motorra – kidobják a kocsi farából a benzinmotort, ami 250 literes csomagteret eredményez.

Ezt könnyedén meg lehet tenni, hiszen a hajtómotorok az akkumulátorhoz hasonlóan cserélhető segédkereten helyezkednek el – legalábbis ez az elmélet. Az előre épített elektromotor 64 lóerős, a hátul hajtó benzines 83 lóerős, ami 150 lóerős rendszerteljesítményt eredményez.

A karosszéria arányai szokatlanok, viszonylag rövid (4,1 m) és széles (1,84 m) a hyMod, két üléssor, összesen hat férőhely van, de rakodótér csak annyi, ami az orrban, az elektromotor felett van, végszükség esetén lemondhatunk egy-két ülésről, ha poggyászunk van.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!