HB20: Brazíliából, Brazíliának

2012. szeptember 14. (péntek)

Bemutatkozott a dél-amerikai országnak kifejlesztett Hyundai kisautó.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Első körben csak Brazíliában indul meg a Hyundai HB20-as kisautó gyártása, azt ugyanis kifejezetten a dél-amerikai piac számára készítették, és külön egy gyárat is felépítettek a kedvéért. Nem csak az autót igazították a helyi igényekhez, de a név is onnan ered: Hyundai Brazil 20.


A névben szereplő szám arra utalás, hogy az Európában i20-asként forgalmazott autóból indultak ki a brazil fejlesztőmérnökök, amit azonban egészen addig gyúrtak, hogy már rá sem lehet ismerni. Két flex-fuel, azaz benzinnel és alkohollal is üzemeltethető négyhengeressel lehet majd megvásárolni az autót, az 1,0 literes 80 lóerős, az 1,6-os 128 lóerős, utóbbihoz extraként automatikus váltó is kérhető.

A Piracicaba üzemben szeptember 20-án indul a sorozatgyártás, és már október elején a márkakereskedésekben lesznek az első ügyfélautók. A Hyundai egyébként egész modellcsaládot készít a HB20-asból, az ötajtós mellett lesz lépcsős hátú és szabadidő-autó változat is. Álcázott prototípust Indiában is fényképeztek, ami arra utal, előbb-utóbb arrafelé is piacra dobják majd az autót – valószínűleg a helyi igényekhez igazítva. Hozzánk egészen biztosan nem jut el.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
HB20: Brazíliából, Brazíliának

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2015/13-as számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Vezettük: Peugeot 208, Seat Ibiza, Honda Civic Type-R, Toyota Avensis, Volkswagen Sharan
  • Volkswagen Buggy
  • Teszt: BMW 228i Cabrio, Mercedes-Benz CLA 200 CDI Shooting Brake, Fiat Dobló Panorama 1.6 Multijet, BMW R 1200 R
  • Szerviz: fékteljesítmény növelése
  • Használt autó vásárlói szokások

Időjárás

Budapest

gyengén felhős
37 °C
19 °C

Kiemelt témák - Autó-Motor.HU

Kémfotó | Frankfurt 2011 | F1 | Videó | Veterán | Youngtimer | Veterán Autó-Motor | Mikor mi jön?

Autómotor Piactér