Három bontott motorkeékpár-erőforrás hajtja a propellereket Három bontott motorkeékpár-erőforrás hajtja a propellereket

Kínában azért dübörög a gazdaság, mert az emberek keveset keresnek. A megélhetéshez ugyan elég a pénzük, de az olyan költséges hobbi, mint a repülés már nem fér bele a családi költségvetésbe. Azonban ez nem akadály, ha az ember történetesen autószerelő.

Ding Shilu nem nagyravágyó ember, de valamiért mindene a repülés. Sok lehetősége nem volt, így kézügyességére hagyatkozva alkotta meg a saját repülőgépét. Nem bonyolította túl a dolgot, bontott motorkerékpár-erőforrások hajtják a propellereket, műanyagból készült a szárny, az egész szerkezet pilóta nélkül mindössze 130 kg-ot nyom.

Február 25-én emelkedett először a levegőbe a házilag, 77 000 forintból gyártott repülőgép Február 25-én emelkedett először a levegőbe a házilag, 77 000 forintból gyártott repülőgép

Az első próbarepülésre február 25-én került sor a Liaoning tartományban található Shenyang közelében, ahol egy befagyott tóról rugaszkodott el a szerkezet. A legszebb az egészben, hogy mivel nem csak az anyagi, de a tárgyi feltételek is erősen korlátozottak voltak – arról nem is beszélve, hogy nem összecsukható az alkotás -, a próbarepüléshez vezető utat a saját kerekén, propeller által hajtva tette meg a bátor autószerelő, aki 2600 jüanból – kicsivel több, mint 77 000 forint napi árfolyamon számolva – építette meg repülőgépét. Kíváncsian várjuk, hány forintból tudna mondjuk egy jumbót összehozni? És vajon hány bontott motorkerékpár-erőforrásra lenne hozzá szüksége?

Mivel a kínai autószerelő lehetőségei korlátozottak, a gp lábon gurult el a repülős helyszínére Mivel a kínai autószerelő lehetőségei korlátozottak, a gp lábon gurult el a repülős helyszínére