Power 88 névre hallgat a Nissan új középtávú terve, amelynek célja a piaci részesedés és a haszonkulcs nyolc százalékra növelése. Tavaly a Nissan globális piaci részesedése 5,8 százalék volt.

Carlos Ghosn természetesen tisztában van azzal, hogy csak új termékekkel lehet ilyen mértékű bővülést elérni, ezért 2011-2016 között 52 új autót dob piacra a japán cég – ez azt jelenti, hogy hat hetente lesz valami újdonsága a Nissannak. Természetesen időben nem lesz ilyen egyenletes az eloszlás, de azzal számolhatunk, hogy minden nagy autószalonon több újdonsággal is színre lépnek majd. A folyamat végén a kínálatban 66 autó lesz, amivel a világ piacának és szegmenseink 92 százalékát lefedik.

Jelentős pénzeket ölnek az elektromos- és alacsony károsanyag-kibocsájtású autók fejlesztésébe, a Renault-Nissan éves szinten másfél millió ilyen autó értékesítését tervezi 2016-ra. A világ legnagyobb könnyű haszonjármű-gyártója szeretne lenni a japán márka, valószínűleg ennek elérése miatt adta olyan olcsón az NV200-ast, hogy azt megválasztották New York új taxijának – így a világ minden részéről érkező üzletemberek kipróbálhatják majd az autót, és ehhez csak az Egyesült Államokbeli városba kell utazniuk.

Az Infiniti márka esetén legalább tíztagúra bővítik a kínálatot, és világszerte hetven országban piacra lépnek vele. Fontos szerepet kapnak még a fejlődő országok is, úgymint Brazília, Oroszország, India és Kína. Ezeknek a piacoknak új olcsóautókat (személy- és teherautó) fejlesztenek.