A Birminghami Haszongépjármű Szakkiállításon leplezte le a Ford az új generációs Fiesta alapján épített haszonjárművet, amelyhez már elérhető a FordPass Connect technológia, amelynek segítségével a használó – vagy épp a diszpécser – távolról követni tudja, merre jár az autó, mennyi üzemanyag van benne.

Háromtagú a motorkínálat, az alap az 1,1-es szívó 85 lóerővel, majd az 1,0 literes turbó következik 125 lóerővel, az 1,5 literes dízel 85 vagy 120 lóerővel választható. A raktér a hátsó ülések helyére kerül a padlón mérve majdnem 1,3 méteres hosszal, közel 1 köbméteres térfogattal, a terhelhetőség mintegy 500 kg. Gumi borítja a padlót, strapabíró műanyag az oldalfalakat, négy rakományrögzítő fület helyeztek el a padlón.

Extraként kérhető a Sync3-as fejegység, a vezetőtámogató rendszerek, amelyek között például a tolatva kiállást megkönnyítő keresztirányú forgalomfigyelő is ott lehet. Ahogy eddig, a még 2018-ban a kereskedésekbe kerülő Ford Fiesta Van is elérhető lesz Sport – a személyautókon ST-Line néven fut ez a megjelenési csomag – külsővel is, akár 18 colos könnyűfém felnikkel.