Háromméteres Mini és 1-es BMW Genfben

2010. december 14. (kedd)
A BMW konszern Genfben két tanulmányt is prezentál a nagyközönségnek: a legkisebb Mini mellett a legkisebb BMW-t.

Mik ezek?

X

A sorban látható gombokkal a webes közösségi hálózatokon - Facebook - fejezheted ki egy kattintással tetszésedet vagy oszthatod meg a cikkel kapcsolatos véleményedet ismerőseiddel.

Like gomb "Tetszik" / "Like" gomb. Ezzel a gombbal a Facebookon fejezheted ki tetszésedet a cikkel kapcsolatban - üzenőfaladon egyszerűen csak annyi jelenik meg, hogy kedveled ezt a cikket. Ha most éppen be vagy jelentkezve a Facebookra, akkor azt is látod, hogy ismerőseid közül valakinek tetszett-e már ez az írás. Ha nem vagy bejelentkezve, a gomb megnyomása után ezt egyszerűen megteheted. (Ez a gomb tényleg csak egy szimpla tetszésnyilvánítás - ha a cikkel kapcsolatban egyből véleményt is megosztanál, akkor használd a cikk alatti szürke hátterű sorban található "Facebook" feliratot.)

Genfben sorozatgyártáshoz közeli tanulmányként lesz majd kiállítva a BMW 1-es sorozatának következő generációja. A végleges változatot majd hazai pályán, a Frankfurti Autószalonon mutatják be, de addig is valahogy fel kell készíteni az embereket arra, hogy elsőkerékhajtású BMW-t is készítenek majd.


Igen, a jövőben hat tagú 1-es modellsorozatban lesz két elsőkerékhajtású autó, egy sportos kombi valamint annak magas építésű, félig-meddig már buszlimuzinnak is beillő társa. Ezeket az autókat kifejezetten az Audi A3-as és a Mercedes B-osztály ellenfeleként készítik majd a bajorok, a márka rajongóinak az eddiginek megfelelő módon hátsókerékhajtású, 3/5 ajtós, valamint kupé és kabrió 1-essel kedveskednek majd. Azért döntöttek a modellsorozat megosztása mellett, mert nem tudnak az 1-es szám alá menni a kínálatban.

  Genfben mutatják be az F20-as kódnéven fejlesztett új BMW 1-est. De csak hátsókerékhajtással, és tanulmányként Genfben mutatják be az F20-as kódnéven fejlesztett új BMW 1-est. De csak hátsókerékhajtással, és tanulmányként

A Mini is lefelé terjeszkedik, a konszern vezetése komolyan aggódik amiatt, hogy újabban egyre nagyobbak a Minik, ezért radikális fogyókúrát rendeltek el. Ennek eredménye egy nagyjából 3 méter hosszú városi autó lehet a Smart/Toyota iQ mintájára, amivel a márka a hamarosan felfelé bővítő Smart közvetlen konkurensévé válhat minden tekintetben. A Financial Times Deutschland által a Mini márka vezetőjével, Wolfgang Armbrecht-tel folytatott interjújában szó szerint nem erősítette meg a mini Mini fejlesztéséról szóló híreket, de azt tanácsolta az újságírónak, hogy a következő hónapokban figyelje a híreket. Mivel nem hetekről beszélt, jó eséllyel az 1-es sorozat tanulmányával egy időben, Genfben debütál a mini Mini.

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Háromméteres Mini és 1-es BMW Genfben

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2014/18-as számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Vezettük: Renault Twingo, Ford Focus, Audi TT és TTS, Volkswagen Golf GTE
  • Bemutató:A Párizsi Autószalon újdonságai
  • Teszt: Toyota Yaris 1.33 Dual VVT-i, Volkswagen Polo 1.2 TSI DSG, BMW R nineT
  • Tuning: BMW E36 318tds Touring
  • Tanácsdó: A futómű karbantartása, Lemezjavítás, műszerfali burkolat módosítása

Időjárás

Budapest

közepesen felhős
22 °C
8 °C

Kiemelt témák - Autó-Motor.HU

Kémfotó | Frankfurt 2011 | F1 | Videó | Veterán | Youngtimer | Veterán Autó-Motor | Mikor mi jön?