Háromméteres Mini és 1-es BMW Genfben

2010. december 14. (kedd)
A BMW konszern Genfben két tanulmányt is prezentál a nagyközönségnek: a legkisebb Mini mellett a legkisebb BMW-t.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Genfben sorozatgyártáshoz közeli tanulmányként lesz majd kiállítva a BMW 1-es sorozatának következő generációja. A végleges változatot majd hazai pályán, a Frankfurti Autószalonon mutatják be, de addig is valahogy fel kell készíteni az embereket arra, hogy elsőkerékhajtású BMW-t is készítenek majd.


Igen, a jövőben hat tagú 1-es modellsorozatban lesz két elsőkerékhajtású autó, egy sportos kombi valamint annak magas építésű, félig-meddig már buszlimuzinnak is beillő társa. Ezeket az autókat kifejezetten az Audi A3-as és a Mercedes B-osztály ellenfeleként készítik majd a bajorok, a márka rajongóinak az eddiginek megfelelő módon hátsókerékhajtású, 3/5 ajtós, valamint kupé és kabrió 1-essel kedveskednek majd. Azért döntöttek a modellsorozat megosztása mellett, mert nem tudnak az 1-es szám alá menni a kínálatban.

Genfben mutatják be az F20-as kódnéven fejlesztett új BMW 1-est. De csak hátsókerékhajtással, és tanulmányként Genfben mutatják be az F20-as kódnéven fejlesztett új BMW 1-est. De csak hátsókerékhajtással, és tanulmányként

A Mini is lefelé terjeszkedik, a konszern vezetése komolyan aggódik amiatt, hogy újabban egyre nagyobbak a Minik, ezért radikális fogyókúrát rendeltek el. Ennek eredménye egy nagyjából 3 méter hosszú városi autó lehet a Smart/Toyota iQ mintájára, amivel a márka a hamarosan felfelé bővítő Smart közvetlen konkurensévé válhat minden tekintetben. A Financial Times Deutschland által a Mini márka vezetőjével, Wolfgang Armbrecht-tel folytatott interjújában szó szerint nem erősítette meg a mini Mini fejlesztéséról szóló híreket, de azt tanácsolta az újságírónak, hogy a következő hónapokban figyelje a híreket. Mivel nem hetekről beszélt, jó eséllyel az 1-es sorozat tanulmányával egy időben, Genfben debütál a mini Mini.

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Háromméteres Mini és 1-es BMW Genfben

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/14-15-ös számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Teszt:Hyundai i20 Active 1.0 T-GDi HP, BMW 225xe Active Tourer, Peugeot Partner Tepee Outdoor 1.6 BlueHDi 120, Nissan Navara dCi 190, BMW C 650 Sport, Can-Am Spyder F3-S
  • Vezettük: Volkswagen Up!, Opel Zafira, Volvo S90 és V90
  • Extra: Ladák nagy találkozása
  • Tanácsadó: Gumicsövek cseréje, Futóműjavítás
  • Használt: BMW 330Ci (E46) kabrió
Autómotor Piactér