Genfben sorozatgyártáshoz közeli tanulmányként lesz majd kiállítva a BMW 1-es sorozatának következő generációja. A végleges változatot majd hazai pályán, a Frankfurti Autószalonon mutatják be, de addig is valahogy fel kell készíteni az embereket arra, hogy elsőkerékhajtású BMW-t is készítenek majd.

Igen, a jövőben hat tagú 1-es modellsorozatban lesz két elsőkerékhajtású autó, egy sportos kombi valamint annak magas építésű, félig-meddig már buszlimuzinnak is beillő társa. Ezeket az autókat kifejezetten az Audi A3-as és a Mercedes B-osztály ellenfeleként készítik majd a bajorok, a márka rajongóinak az eddiginek megfelelő módon hátsókerékhajtású, 3/5 ajtós, valamint kupé és kabrió 1-essel kedveskednek majd. Azért döntöttek a modellsorozat megosztása mellett, mert nem tudnak az 1-es szám alá menni a kínálatban.

Genfben mutatják be az F20-as kódnéven fejlesztett új BMW 1-est. De csak hátsókerékhajtással, és tanulmányként Genfben mutatják be az F20-as kódnéven fejlesztett új BMW 1-est. De csak hátsókerékhajtással, és tanulmányként

A Mini is lefelé terjeszkedik, a konszern vezetése komolyan aggódik amiatt, hogy újabban egyre nagyobbak a Minik, ezért radikális fogyókúrát rendeltek el. Ennek eredménye egy nagyjából 3 méter hosszú városi autó lehet a Smart/Toyota iQ mintájára, amivel a márka a hamarosan felfelé bővítő Smart közvetlen konkurensévé válhat minden tekintetben. A Financial Times Deutschland által a Mini márka vezetőjével, Wolfgang Armbrecht-tel folytatott interjújában szó szerint nem erősítette meg a mini Mini fejlesztéséról szóló híreket, de azt tanácsolta az újságírónak, hogy a következő hónapokban figyelje a híreket. Mivel nem hetekről beszélt, jó eséllyel az 1-es sorozat tanulmányával egy időben, Genfben debütál a mini Mini.