Három motor hajtja a Skoda nagy méretű szabadidő-autóját

2016. február 18. (csütörtök)

A Genfben bemutatkozó Skoda Vision S tanulmány egy benzin- és két villanymotor segítségével mozog meglehetősen tempósan.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

A legújabb divatnak megfelelően nem egyszerűen hibrid, hanem hálózatról tölthető hibrid hajtást kapott a Skoda Genfben bemutatkozó, és a nagy méretű szabadidő-autót megelőlegező Vision S tanulmánya. Valamivel muszáj kompenzálni, hogy a 4,7 méter hosszú, hatalmas méretű és tömegű autóba csak 1,4 literes motort szereltek.


A benzinmotor teljesítménye 156 LE/250 Nm, ezen kívül még egy 54 LE/220 Nm csúcsteljesítményű villanymotor hajt be a 6 fokozatú DSG váltóba, amely aztán az első kerekek felé továbbítja a nyomatékot. Az összkerékhajtás virtuális, azaz a hátsó tengelyen egy 115 LE/270 Nm csúcsteljesítményű villanymotor hajt az igényeknek megfelelően, a számítógép akár képes „összezárni” a tengelyeket, azaz mind a négy kerék azonos erővel és fordulatszámmal foroghat. Akkumulátorról egyébként egy feltöltéssel legfeljebb 50 km-es távolságra jut el a Vision S, amely 7,4 másodperc alatt éri el a 100 km/órás sebességet, és legfeljebb 200 km/h-val száguldhat. A teljes hatótávolság ideális körülmények között 1000 km lehet, a szabványos átlagfogyasztás nagyon is elméleti 1,9 l/100 km.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Három motor hajtja a Skoda nagy méretű szabadidő-autóját

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/16-os számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Extra: Bud Spencer filmjárművei
  • Vezettük: Audi Q2, Kia Niro, Alfa Romeo Giulia, Honda NSX, Yamaha XSR900
  • Teszt: Fiat Tipo 1.4, Ford Focus RS
  • Tanácsadó: Defektjavítás
  • Használt: Kozmetikai teendők eladás előtt
Autómotor Piactér