Három év után végre eldöntötte a Peugeot: SUV a 2008-as

2016. február 19. (péntek)

A fekete alsó védőburkolatnak hála kétség se férhet hozzá, hogy szabadidő-autónak szánja a 2008-as modelljét a Peugeot.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

A nagyra nőtt kisautóknak azt a szegmensét gyarapította kezdettől fogva a Peugeot 2008-as, amely szabadidő-autós magasságba emelt karosszériával próbálta megnyerni a vásárlókat. Bejött a várt siker, és most, három évvel a piacra dobást követően egy lépéssel közelebb viszi a szabadidő-autókhoz a 2008-as a gyár azzal, hogy alapfelszereléssé teszi a fekete alsó védőburkolatot.


A félreértések elkerülése miatt muszáj megjegyezni, hogy összkerékhajtás továbbra se áll a vásárlók rendelkezésére, mindössze a feláras, több program szerint beavatkozó menetstabilizálóra és az elsőkerékhajtásra számíthat az ember, ha netán elhagyja az épített környezetet. A formát óvatosan bolygatták, a hűtőrács új betétet kapott és elveszítette krómos díszítését.

Mindössze két motorral készül a felfrissített változat, a dízelpártiaknak az 1,6 literes blueHDi-t kínálják 75, 100 vagy 120 lóerővel, a legtakarékosabb szabványos átlaga 3,6 l/100 km. A benzinmotorból az 1,2 literes háromhengeres, ennek szívóváltozata 82 lóerős, a 110 lóerős turbós 5-ös kézi váltóval vagy 6-os automatával létezik, a 130 lóerős turbós csak 6 fokozatú, kézi kapcsolású váltóval jön. Van egy új felszereltség, a Peugeot 2008 GT Line sportosabb külső-belső megjelenéssel rendelkezik, egyébként nagyobb tudású (okostelefon-tükrözés) a navigációs fejegység, és városi koccanásgátló is elérhető.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Három év után végre eldöntötte a Peugeot: SUV a 2008-as

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/13-as számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Teszt: Renault Megane GT, Peugeot 308 GT SW, Mercedes-Benz C 250 Coupé, Ford Mustang Convertible 2.3 EcoBoost aut., Suzuki GSX-S1000
  • Extra: Can-Am Spyder világtalálkozó, Űrbázis a BMW tiszteletére
  • Vezettük: BMW M2, Seat Ateca, Volkswagen Amarok V6 TDI
  • Tanácsadó: Fényezés javítása, festékvastagság mérése
  • Használt: BMW C1 (2000-2002)
Autómotor Piactér