2018-ban ekkora volt a különbség az Adventure (balra) és a normál (jobbra) változat között. Hozzánk már a frissítés után jut el a kalandos kivitel

Az Egyesült Államokban nem sokkal az aktuális RAV4 generáció piaci bevezetését követően bemutatták az Adventure nevű változatot, amely átalakított első-hátsó lökhárítójával hivatott kalandosabb külsőt kölcsönözni a Toyota szabadidő-autójának, sőt, 2019 óta választható az erre felépített TRD Pro kivitel, amely fokozott terepképességekkel jön.

Nos, utóbbi nem lesz elérhető Európában, cserében amíg Észak-Amerikában csak benzinmotorral választható az Adventure változat, mifelénk az öntöltő hibrid hajtással és az i-AWD virtuális összkerékhajtással adják majd ezt a modellt. Az első műszerfal-képen épp csak a díszvarrás jelent eltérést a normál változattól, Észak-Amerikában színes betétekkel dobják fel a belsőt – nem tudjuk, hogy felszereltség függvényében lesz-e mifelénk ilyen. A 222 lóerős rendszerteljesítményű Toyota RAV4 Adventure 1,65 tonnát vontathat, az első példányok pedig 2022 elején érkeznek a kereskedésekbe.