Az első Suzuki Wagon R-t 1993-1998 között készítették, majd Kínába vitték át a gyártósorokat, ahol aztán egészen 2018-ig kínálták a miniautót. A Suzuki tavaly kivonult a piacról, de a gyártószerszámok maradtak, úgyhogy a Jiangxi Changhe Automobile nevű cég kapott az alkalmon, és bemutatott egy akkumulátoros-elektromos városi áruszállítót ezen az alapon. Spóroltak, úgyhogy szó szerint semmit nem változtattak a présformán, még a hátsó kilincsek helye is megvan a lemezen, miközben az ajtók nem nyithatóak. Az első kerekeket hajtó villanymotor 17,7 lóerőt és 80 Nm-t tud, ami 80 km/órás csúcssebességre elég, kétféle akkumulátor kérhető, az 1,54 millió Ft-os alapárú kivitelben 8 kWh-s a telep, az 1,76 millió Ft-os változatban 10 kWh-s – utóbbival akár 100 km-es hatótávolság is elérhető; ezek a vételárak mindenféle állami támogatás nélkül értendőek.