Harcos titán a Nissantól

2016. január 14. (csütörtök)

A Nissan Titan Warrior ugyanazt – a járatlan – utat járja, mint a Ford F-150 Raptor, csak épp V8-as dízelmotor repíti.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

A Fordnak bejött az F-150-es Raptor változata, a tereprali-futóművel szerelt pickupból most mutatták be a dupla fülkés változatot, a Nissan Titan Warrior tanulmány pedig a valószínűleg nemsokára érkező újabb kihívót mintázza.


Bő 7 centivel emelték meg a hasmagasságot, leginkább azért, hogy a 18x9,5 colos felnikre szerelt 37 colos terepabroncsoknak bőven legyen helye berugózni. A gyári rugók mérete nem változott, de oldalanként 7,5 centivel lettek hosszabbak a lengőkarok, így nagyobb pályán mozognak fel és alá a kerekek. Műanyag rátétekkel szélesítették ki a kerékjáratokat, a tengelytávolság és a karosszéria teljes hossza nem változott.

A matt sötétszürke árnyalatot Thunder, azaz villám névre keresztelték, fekete és narancs színfoltokat is használtak, a tetőre LED-es lámpák kerültek, amelyek segítségével sötétben és szürkületben is lehet terepezni, a motorháztetőre vágott nyílások javítják a szellőzést és így a hűtést is. Az 5,0 literes, V8-as Cummins turbódízelhez és a hozzá csatlakozó, nagy teherbírású, hatfokozatú Aisiin automatikus váltóhoz nem nyúltak.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Harcos titán a Nissantól

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/16-os számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Extra: Bud Spencer filmjárművei
  • Vezettük: Audi Q2, Kia Niro, Alfa Romeo Giulia, Honda NSX, Yamaha XSR900
  • Teszt: Fiat Tipo 1.4, Ford Focus RS
  • Tanácsadó: Defektjavítás
  • Használt: Kozmetikai teendők eladás előtt
Autómotor Piactér