Az Audi egyelőre meglehetősen szűkszavúan nyilatkozik arról a tanulmányról, amelyet majd a Detroiti Autószalonon leplez le. Közreadott pár rajzot, és egyedüli műszaki adatként a pontosan 4200 mm-es hosszúság ismert jelen pillanatban.

Azonban a történelem ismétli önmagát, hiszen ahogy a 2005-ös Detroiti Autószalonon is egy Shooting Brake-kel előlegezték meg a Győrben gyártott TT második generációját, úgy megint hasonló bűvésztrükköt hajtanak végre a németek. De nem akarnak fantáziátlannak tűnni, ezért allroad-os körítéssel és a küszöbburkolaton olvasható e-tron felirat szerint minimum konnektoros hibrid hajtással látták el az autót.

Bármilyen hihetetlennek is tűnik, de ebből az egész kavalkádból mindössze az allroad-os megjelenés/emelt hasmagasság az, amiről nagy valószínűséggel le kell mondania majd a jövőbeli Audi TT vásárlónak. Korábban a pénzügyi részleg akadályozta meg a Shooting Brake változat megvalósítását, az MQB alapra váltásnak köszönhetően már nem kerül arányaiban annyival többe a kombi megvalósítása, mint korábban, így igen valószínű, hogy a kupé és a kabrió után harmadik karosszériaváltozattal gyarapodik majd a már nem csak győri összeszerelésű, de győri gyártású sportkocsi. A konnektoros hibrid hajtás is az MQB alapnak köszönhető, sőt akár akkumulátoros-elektromos hajtással is könnyedén megvalósítható.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!