Ha szerencsés, fizethet 42,5 millió forintot

2012. május 30. (szerda)

Rendhagyó Porsche-lottó: a nyertesnek 42,5 millió forintot kell fizetnie a nyereményért.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Ötven évvel ezelőtt, 1952. május 26-án hét német rajongó megalapította az első Porsche Club-ot, még ebben az évben megalakult a második szervezet, hat taggal. Ma 640, a gyár által elismert Porsche Club van világszerte 75 országban, 181 000 taggal.


Nekik rakta össze a Porsche a 911 Club Coupe nevű autót, amelyből mindössze 13 darabot készít. Ezek közül tucatnyit azok a szerencsések vásárolhatnak meg, akiket kisorsolnak, az utolsó példány a gyári gyűjteménybe kerül. A 911 Carrera S-re épülő autó Brewster Green fényezést kap, Sport Design csomagot, és 20 colos SportTechno felniket. A motor teljesítményét 430 lóerőre növeli a Powerkit.

Az utastérben egy plaketten megörökítik az autót megvásároló ember nevét is, a küszöbléceken a klubok 60 éves születésnapjára készített logó látható típusnéven kívül. Aki nyerni szeretne, annak július 16-ig regisztrálnia kell a gyár direkt erre a célra indított weboldalán, és nem árt, ha mellényzsebből ki tudja fizetni a 911 Club Coupé adók nélkül 142 831 eurós, azaz 42,5 millió forintos vételárát.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Ha szerencsés, fizethet 42,5 millió forintot

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2015/7-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Rolls-Royce Wraith és Phantom Coupé
  • Újdonság: Audi R8, Jaguar XF, Budapest Motorfesztivál, BMW 1-es és 6-os sorozat
  • Teszt: Opel Adam Rocks 1.0 Turbo, Skoda Fabia 1.0 MPI 75, Nissan Qashqai 1.6 DIG-T, Toyota RAV4 2.0 D-4D 4x4, Mercedes CLS 220 BlueTEC
  • Járműtechnika: Vredestein gyárlátogatás, Hankook gyárbővítés
  • A Budaörsi úti csomópont átépítése

Időjárás

Budapest

zivatar
17 °C
13 °C

Kiemelt témák - Autó-Motor.HU

Kémfotó | Frankfurt 2011 | F1 | Videó | Veterán | Youngtimer | Veterán Autó-Motor | Mikor mi jön?

Autómotor Piactér