Egyelőre csak az Egyesült Államokban megvásárolható Fusion V6 Sport kapja meg a Ford kátyúsegédet, amely egyfelől az utasok számára segít elviselhetővé tenni a rossz úton haladást, másfelől csökkenti a futómű és az autó terhelését is.

A több mint 300 lóerős V6-os turbómotorral szerelt középkategóriás autó az első Ford, amely alapfelszerelésként kapja az elektronikus lengéscsillapítást, ezt egészítették ki két olyan érzékelővel, amely az út felületét figyeli közvetlenül a kerék előtt. Ha gödört észlel, akkor arra a pillanatra, amíg a kerék a lyuk fölött van, bekeményíti a lengéscsillapítót, ezért a kerék lassabban indul meg lefelé, tehát jó eséllyel nem esik bele a gödörbe. Ez a megoldás nem simítja el teljesen a kátyúkat, de jelentősen csökkenti azt az ütést, amelyet az ilyen gödrök adnak.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!