Ha elég kicsi a kátyú és elég nagy a tempó, a Ford képes megbirkózni vele

2016. február 26. (péntek)

Kátyúsegéddel rendelkezik a Mondeo észak-amerikai sportváltozata, vigyázni kell a nagy felnire és a futóműre.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Egyelőre csak az Egyesült Államokban megvásárolható Fusion V6 Sport kapja meg a Ford kátyúsegédet, amely egyfelől az utasok számára segít elviselhetővé tenni a rossz úton haladást, másfelől csökkenti a futómű és az autó terhelését is.


A több mint 300 lóerős V6-os turbómotorral szerelt középkategóriás autó az első Ford, amely alapfelszerelésként kapja az elektronikus lengéscsillapítást, ezt egészítették ki két olyan érzékelővel, amely az út felületét figyeli közvetlenül a kerék előtt. Ha gödört észlel, akkor arra a pillanatra, amíg a kerék a lyuk fölött van, bekeményíti a lengéscsillapítót, ezért a kerék lassabban indul meg lefelé, tehát jó eséllyel nem esik bele a gödörbe. Ez a megoldás nem simítja el teljesen a kátyúkat, de jelentősen csökkenti azt az ütést, amelyet az ilyen gödrök adnak.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Ha elég kicsi a kátyú és elég nagy a tempó, a Ford képes megbirkózni vele

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/13-as számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Teszt: Renault Megane GT, Peugeot 308 GT SW, Mercedes-Benz C 250 Coupé, Ford Mustang Convertible 2.3 EcoBoost aut., Suzuki GSX-S1000
  • Extra: Can-Am Spyder világtalálkozó, Űrbázis a BMW tiszteletére
  • Vezettük: BMW M2, Seat Ateca, Volkswagen Amarok V6 TDI
  • Tanácsadó: Fényezés javítása, festékvastagság mérése
  • Használt: BMW C1 (2000-2002)
Autómotor Piactér