Gyémántberakásos szuperautó helyett könnyű roadster

2015. december 30. (szerda)

A W Motors vezető formatervezője most épp saját álmát valósítja meg, klasszikus stílusú, tető nélküli roadstert készít.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Anthony Jannarelly formatervező a W Motorsnál áll alkalmazásban, de most úgy döntött, hogy most a saját elképzelései szerint rajzol egy sportkocsit. Az eredmény a Jannarelly Design-1 lett, amely nem csak megjelenésében, technikájában is a klasszikus irányt követi.


Acélcsövekből szerkesztették a térvázat, amelyre szénszálerősítésű műanyag karosszériát építenek. A motor a Nissantól vásárolt 3,5 literes V6-os, amelyet alaphelyzetben gyári állapotában, 304 lóerős teljesítménnyel építenek be – meglepetésre nem a hosszú orrba, hanem az ülések mögé. A saját tömeg mindössze 710 kg, úgyhogy már ez is izgalmasnak ígérkezik, és akkor még nem is beszéltünk az erőforráshoz elérhető számos teljesítménynövelő megoldásról.

A váltó hatfokozatú, kézi kapcsolású, a sperrdifi széria, a 100 km/órás tempót 4 másodperc alatt éri el a Jannarelly Design-1 a számítások szerint. Három hónapon belül kerékre állítják a prototípust, 2016 nyarán kezdik meg a 30 autós limitált széria gyártását – a gyorsaságához és exkluzivitásához képest nem is drága, 55 ezer dollár, azaz 15,8 millió Ft lesz a vételár.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Gyémántberakásos szuperautó helyett könnyű roadster

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/12-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Vezettük: Audi RS 7 Sportback, Suzuki Baleno, Porsche 718 Boxster S
  • Összevont teszt: Mazda MX-5 G160 és Mini Cooper S Cabrio
  • Teszt: Opel Astra ST 1.6 Biturbo CDTI és Insignia ST 1.6 CDTI, BMW 318d és 330i xDrive, Volvo XC90 T8, Honda SH300i
  • Tanácsadó: Felnijavítás
  • Használt: ©koda Fabia (1999-2007)
Autómotor Piactér