Azon kívül, hogy átalakították a kocsi egész orrát meghatározó első lökhárító megjelenését, a Mercedes A-osztálynál alapfelszereléssé tették a gyémánt-mintás hűtőácsot, ami korábban extra volt. Az AMG-nél széria, egyébként feláras felszerelés a teljesen LED-es fényszóró.

Belül ugyanazt a műszeregységet találjunk már az A-osztályban, mint a CLA és a GLA esetében, és újabb verziójú a szórakoztatóelektronikai berendezés, ami iOs és Android készülékekkel jobban kommunikál, és felár ellenében akár 8 colos képátlójú központi kijelzővel is kérhető. Van néhány új szín, kárpit és javítottak az anyagminőségen is.

A 160 néven van egy új, 1,6 literes, 102 lóerős alapmotor, az A 180d BlueEfficiency Edition modellnél 3,5 l/100 km-re csökkentették a szabványos átlagot. Az A220d és az A 250 esetén egyaránt 8 lóerővel megemelték a teljesítményt – a modellfrissítéssel együtt nyugdíjazzák a CDI jelölést, és helyett a d-betűt használják. A 2,0 literes benzines, a 2,2 literes dízel és a 7G-DCT váltóval szerelt változatoknál alapfelszerelés a változtatható lengéscsillapítás.

Az A 45 AMG esetén 381 lóerőre (+20) és 375 Nm-re (+25) nőtt a maximális teljesítmény azt követően, hogy átdolgozták a szelepvezérlést és a turbófeltöltőt. A dupla kuplungos váltónál rövidebb lett a III. és a VII. fokozat áttétele, és a váltóban immár mechanikus önzáró differenciálmű is található. Mindezek eredménye jelentősen, 4 tizeddel javult 100-ra gyorsulás, ami pontosan 4,2 másodpercet vesz igénybe. Szeptemberben érkeznek meg az első, felfrissített Mercedes A-osztályok a márkakereskedésekbe.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!