Hat évvel a bemutatását követően elkészült a felfrissített megjelenésű Jaguar F-Type, amelynél a legszembetűnőbb változás elöl történt. Nagyobb lett a légbeömlő, a fényszóró pedig sokkal kisebb a korábbinál, így mérgesebben tekint a világba az autó – sok rajongó siratja az egyedi megjelenést, amelyet audis váltott.

Az ajtók megkapták a konszern szabadidő-autóin debütált süllyesztett kilincseket, a hátsó lámpák formáját szögletesebbre vették. Az utastérben is sok a változás, új kárpitok közül lehet válogatni, nagyobb felbontású és látványosabb grafikájú (középen nagy méretű, kerek fordulatszámmérő látható alaphelyzetben) lett a vetített műszeregység, középen pedig a legújabb Touch Pro fejegységet találjuk.

Műszakilag alig van valami változás, nem jelent meg a soros hathengeres Ingenium-blokk, azonban törölték a kézi kapcsolású váltót, egyedüliként a nyolcfokozatú automata maradt – a nyolchengeres modelleknél az XE SV Project 8-cal szerzett tapasztalatok alapján gyorsabb kapcsolásokat programoztak. Az alapmotor marad a négyhengeres, 300 lóerős turbó, majd az 5,0 literes kompresszoros V8-as új hangolású, 450 lóerős (580 Nm) változata következik, amihez elektronikusan vezérelt zárású hátsó differenciálművet adnak.

A csúcsmodell az 575 lóerős F-Type R, amely mindössze 3,5 másodperc alatt gyorsul 96 km/órás tempóra, és 300 km/óra az elektronikusan korlátozott végsebesség. Ennél a modellnél áthangolták a felfüggesztést, újak a rugók, a lengéscsillapítók és a stabilizátorok, az elektronikus vezérlésű kormányszervot is átprogramozták. Itt alapfelszerelés, egyébként extra karbon-kerámia fékrendszer, ami 21 kg-mal csökkenti a rugózatlan tömeget. Európán kívül a 2,0 literes alapmotorból, a 3,0 literes kompresszoros V6-osból (380 LE) és az F-Type R-ből áll a kínálat.

A Jaguar különleges módját választotta a felfrissített F-Type leleplezésének, az egész fejlesztőrészlegen végigfutó, 232 méter hosszú Hot Wheels pályát építettek, amelybe 44 kanyart és 25 hurkot és három ugratót helyeztek el. Az 1:64-es méretarányú kisautónál az eredetinek megfelelő álcázást alkalmaztak.