Gondolatjel a terepes Citroën busz neve

2016. február 5. (péntek)

Aki képes magát túltenni színvilágon, Dangel-összkerékhajtással szerelt, kényelmes óriás-egyterűt lát a Citroën Hyphen személyében.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

A Hyphen Hyphen elnevezésű zenekarral közösen készítették el a Citroën mérnökei az új SpaceTourer kisteherautó személyautó-változatának alapján a Hyphen nevű tanulmányt. A szabadidő-autós megjelenés mellett a megszokást vagy megszökést igénylő színválasztás jellemzi az átalakítást.


Amíg kívülről nézve még legyint az ember a halványzöld-narancs színátmenetes fólia-dekoron, legalább van valami, ami a sablonos SUV-elemek mellett magára vonzza a tekinteteket. Öt darab pánttal növelik a 19 colos felnikre húzott abroncsok kapaszkodóképességét, plussz még ott van a Dangel cég által készített összkerékhajtás is, ami később választható lesz az utcai autóknál is. A hatalmas tengelytávolság mellett azonban hamarabb akad fenn az autó, minthogy szükség lenne az extra tapadásra…

Az utastérben már narancs-türkiz páros ingerli a látóidegeket, minden egyes ülőhely egyedi: az alsó rész „víz zöld” Nappa bőrből készült, narancssárga szegélyvarrással, míg a felső rész anyaga szövet, ez utóbbi az, aminek megjelenése ülésenként eltérő. Aki képes túltenni magát a vizuális sokkon, az vastag gyapjúszőnyeg padlóburkolatot talál itt, egyébként a színválasztással módosították a széria-belsőt. A motor a 2,0 literes, 150 lóerős BlueHDi dízel, amihez 6 fokozatú, kézi kapcsolású váltó csatlakozik. A Genfi Autószalonon a Hyphen Hyphen zenekar közreműködésével leplezik le a Citroën SpaceTrourer Hyphen tanulmányt.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Gondolatjel a terepes Citroën busz neve

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/10-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Tuning: ©koda 1000 MB
  • Teszt: Renault Clio R.S. Trophy, BMW 330e, Kia Optima 2.0 CVVT, Lexus RX 450h
  • Vezettük: Audi SQ7 TDI, Ford Edge
  • Használt: Javítás helyett gányolás
  • Tanéácsadó: Zsebakku és bikázó
Autómotor Piactér