A Bandini műhely 1946-1992 között 75 versenyautót készített, ezek közül az 1957-es Mille Miglián rajthoz álló Bandini 750 Sport International Barchetta inspirálta a Giorgetto és Fabrizio Giugiaro nevével fémjelzett GFG Style műhelyt a legújabb tanulmányuk megépítésénél. A veterán sportkocsit a Dora elnevezésű modern konstrukció mellett állították volna ki a Genfi Autószalonon abból az alkalomból, hogy Ilaro Bandini ükunokája, Michele Bandini most alapította újra a Bandini Automobili s.r.l. céget.

A modern utcai autó a GFG által kifejlesztett alumínium térvázat használja, a karosszériát pedig karbonból készítették. Két villanymotor hajtja a tető nélküli járművet, a rendszerteljesítmény 544 lóerő, a maximális nyomaték 680 Nm, a 90 kWh kapacitású akkumulátorral több mint 450 km-es hatótávolság realizálható. Mindössze 3,3 másodpercig tart a 0-100 km/óra gyorsulás, a végsebesség elektronikusan korlátozott 250 km/óra. A mai versenysportra utalás az F-1-es versenyautókon látható fejvédőt idéző merevítő.