Soha nem látott mértékű átalakításon dolgoznak a Renault-Nissan szövetséghez tartozó Ladánál, a teljes palettát átteszik a CMF-B-LS építőkészletre, ez kicsit módosított változata annak a CMF-B építőkészletnek, amit például az új Clio és Juke alapját adja, gyakorlatilag arról van szó, ami az új Dacia Logan és Sandero is épül. Az LS utótag a Low Specification jelzése, ami nem annyira műszaki jellemző, sokkal inkább a gyenge infrastruktúrára utal, tehát rossz minőségű utakra optimalizált szerkezetről van szó. 2021-ben debütál az új Granta ezen az alapon, 2022-ben dobják piacra a Vision 4×4 tanulmány által megelőlegezett új Nivát, majd az X-Ray szabadidő-autó generációváltása következik, végül az első Logan MCV-ből készített Largust is leváltják majd. 2025-re már csak a CMF-B-LS alapon gyárt autókat a Lada, az évi 600 000 autós kapacitásból pedig az erre az alapra épülő Renault és Nissan modellek is kiveszik majd a részüket. Arról nincs szó, hogy a B0 alapra épülő Izsnyevszkben készülő Vesta átkerülne az új építőkészletre.