Bejött a Renaultnak az Espace átpozicionálása nagy méretű szabadidő-autónak, az eladások 60%-át a csúcs Initiale Paris modellből realizálják. Most a megjelenést finomítják és az elérhető extrák számát gyarapítják, a technikában pár új segéd jelenti az újdonságot azt követően, hogy nemrég új motorokat kapott a típus.

Lecserélték az első lökhárítót, több lett a króm az alsó részen, a márkánál először itt érhető el LED mátrix fényszóró. Hátul is új a lökhárító, a sportosabb megjelenés érdekében két jól látható kipufogó-végződés is van. Bizonyos körülmények között (autópálya, torlódás) önvezetésre is képes az Espace, és a 9,3 colos központi érintőképernyő mellett a vezető előtti (Intens és Initiale Paris) 10,2 colos képátlójú monitor is része az Easy Connect rendszernek, amely a korábbinál nagyobb teljesítményű hardvert használ.

A 4Control összkerék-kormányzáshoz járó elektronikusan vezérelt lengéscsillapítást tovább finomították, így az jobb komfortot biztosít kisebb karosszériamozgás mellett. A motorok nem változtak, hiszen azokat nemrég kapta meg az Espace, a benzines az 1,8-as turbó 225 lóerővel, a dízel a 2.0 Blue dCi 160 vagy 200 lóerővel, a váltó hét- vagy hatfokozatú, duplakuplungos egység.