Az Észak-Amerikai piacon a lépcsős hátú karosszériákat kedvelik a vásárlók, ezért arrafelé már több mint 3 évtizede a Jetta néven árult modell a Volkswagen legnépszerűbb autója. Annak érdekében, hogy ez a jövőben is így maradjon, most frissítettek egy keveset a mexikói Pueblában gyártott típuson. A 2018-ban bemutatott modellnél már kezdettől fogva része volt a hűtőrácsnak a fényszóró, így csak az alsó légbeömlőket alakították át és lecserélték a hátsó lökhárítót, és az eddiginél több krómot használnak. Alapáron adják a digitális műszeregységet, és a harmadik generációs fejegységet kapják a Jetták.

Búcsúzott az eddigi alapmotor, az 1,4 literes 150 lóerős turbó, amely helyett a jövőben az 1,5 literes, 160 lóerős turbómotort adják, az alapfelszereltségnél 6 fokozatú kézi kapcsolású váltóval, egyébként alapáras a nyolcfokozatú automatikus váltó. Alternatívaként a 2,0 literes, 231 lóerőt turbómotort kínálják, ahol a 6 fokozatú kézi kapcsolású váltót felár ellenében 7 fokozatú DSG-re lehet cserélni. Átalakult a felszereltségek kínálata, búcsúzott az R-Line, amelynek a helyére a Sport érkezett, a 2,0 literes motort már csak a csúcs, Autobahn felszereltséggel adják.