A Mazda6 alatt is használt Skyactiv padlóra építette fel a kínai Hongqi prémiummárka a H5-ös típusát, amelyből Kínában többet értékesítenek, mint az eredetiből. Három év után frissítik a típust, átalakították a megjelenést, gyorsabb és hangfelismeréssel rendelkező fejegységet kapott, bővült a vezetőtámogató rendszerek sora.

A legnagyobb változást az új motorválaszték jelenti, van egy új 1,5-ös turbó alapmotor (169 LE/258 Nm) hétfokozatú, duplakuplungos váltóval, az eddigi 1,8-as turbót 48V-os lágyhibrid rendszerrel látták el (197 LE/320 Nm). Az új alapár 145 800 jüan, ami alig kevesebb a korábbinál (a 180 lóerős turbómotorral 146 800 jüan volt az indulóár), az 1,8-as turbóért legalább 175 800 jüant kell fizetni. A H5-ös nem szerepel azon típusok között, amellyel a kínai Hongqi, azaz Vörös Zászló prémiummárka ki akar lépni a nemzetközi piacra.