A félidei modellfrissítéskor a nagyobb méretű testvéreihez igazodik a BMW X1-es megjelenése, azaz megnövelték a vesék méretét a kocsi elején, és azok már összeérnek. Nagyobbak lettek a légbeömlők az első lökhárítóban, adaptív LED fényszórók kerültek az extralistára, hátul újak a lámpák, a lökhárító aljában lévő kályhaezüst betét pedig immár karosszériaszínű lökhárítóbetétben kap helyet. Az utastérben a legújabb központi kijelző az érdemi változás, illetve ehhez kapcsolódóan a fejegység tudása is bővült.

Műszakilag a legnagyobb változás, hogy a korábban csak Kínában elérhető 25e jelzésű plug-in hibrid hajtás a világ többi részén is elérhető lesz – a nyújtott karosszériát nem kapjuk meg. Ennél 125 lóerős (220 Nm) háromhengeres turbómotor hajtja az első kerekeket, egy 95 lóerős (165 Nm) villanymotor a hátsókat, szóval virtuális összkerékhajtású a zöld rendszámos modell, amely a 9,7 kWh teljesítményű akkumulátorával akár 50 km-t tud megtenni elektromos módban. A felfrissített megjelenésű BMW X1-es sorozatgyártása júliusban indul, az xDrive25e modellre még várnunk kell egy keveset.